۱۴۰۳-۰۷-۲۱

دانشگاه رضوی یک برند خوب است

رئیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مراسم آغاز سال تحصیلی، با اشاره به برند خوب دانشگاه رضوی، پردیس خواهران را زیر مجموعه این نهاد علمی و فرهنگی دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر پیروزفر، رئیس پردیس خواهران دانشگاه رضوی در مراسم آغاز سال تحصیلی پردیس ضمن خیر مقدم و تبریک سال تحصیلی جدید از تلاش برای رسیدن به استانداردهای یک مرکز علمی در حد تحصیلات تکمیلی سخن گفت.

وی به مشکلات خوابگاه و نیز تجهیز کلاس ها وتصویب یک آئین نامه آموزشی، پژوهشی برای پردیس اشاره کرد.

دکتر پیروزفر فرایند تکمیل تحصیل در دوره های ارشد و دکتری را با توجه به محدود شدن دروس حوزوی تا 30 واحد را، دوساله دانست و پذیرش و تحصیل در این مکان علمی را حضوری و تمام وقت اعلام کرد.

رئیس پردیس خواهران دانشگاه رضوی، غیبت بیش از ۳ جلسه در درس ۲ واحدی  را مشکلی منجر به حذف درس دانست و در ادامه از حمایت وزارت علوم از خانواده و فرزندآوری گفت که سبب چهارونیم ترم مرخصی بدون احتساب در سنوات دانشجویی می شود.

وی با اشاره به استقبال مدیریت پردیس خواهران از انتقاد پذیری، و ابراز همراهی وهمکاری ریاست محترم دانشگاه رضوی و معاونین وی در امور، از تجهیز سالن ورزشی و کتابخانه پردیس و ورود کتاب‌های بسیار در حوزه زن سخن گفت.

دکتر پیروزفر با اشاره به اینکه پردیس دانشگاه رضوی به لحاظ آموزشی، پژوهشی و مالی زیر مجموعه دانشگاه است نسبت به امکان استفاده از کتابخانه تخصصی دانشگاه رضوی نیز ابراز امیدواری کرد.

وی با بیان اینکه برند دانشگاه علوم اسلامی رضوی یک برند خوب است بیان داشت: ما زیرمجموعه دانشگاه هستیم و همه برنامه های ما با هماهنگی آنجا انجام می شود و بنای جدایی و خروج از برند و جایگاه دانشگاه رضوی را نداریم.

شایان ذکر است پس از پاسخگویی رئیس پردیس خواهران به پرسش های دانشجویان، خانم دکتر توکلی نیز مطالبی پیرامون نحوه دریافت وام و مسائل آموزشی بیان داشت.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید