مدیریت دانشجویی

جناب آقای مجتبی غیوریان

رزومه علمی:

  1. کارشناسی حقوق دانشگاه پیام نور مشهد؛
  2. کارشناسی ارشد علوم حدیث دانشگاه قرآن و حدیث قم.

رزومه فرهنگی و اجرایی:

      1. عضو فعال بسیج دانش آموزی و دانشجویی در ادوار مختلف؛
      2. کارشناس روابط عمومی؛
      3. مسئول سلف دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛
      4. مسئول امور دانشجویان غیر ایرانی؛
      5. سرپرستی تشكلها و انجمنهاي علمي در دانشگاه؛
      6. مسئول پايگاه بسيج كاركنان دانشگاه در آستان قدس رضوی؛
      7. عضو هیات مدیره تعاونی مسکن؛
      8. عضو هیات تصفیه تعاونی مسکن؛
      9. مسئول امور دانشجويي دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛
      10. دبير پايگاه خبري شورا تريبون؛
      11. دبير خبر نشريه ماه نامه پيك شورا؛
      12. عضو خانه مطبوعات استان خراسان رضوي؛
      13. گواهي شركت در دوره هاي مديريت فرهنگي دانشگاه فردوسي؛
      14. دبير هيات نظارت بر تشكلهاي دانشجويي سالهاي 95الي97؛
      15. دبير كميته ناظر بر انتخابات شوراي صنفي سال 97؛
      16. مسئول برگزاري انتخابات تشكلها و انجمنهاي علمي سالهاي 95 الي 97؛
      17. ناظر مسئول انتخابات شوراي نگهبان از سال 90 تاکنون؛
      18. مجري برگزاري اردوهاي فرهنگي، تفريحي وجهادي از سال 1387؛
      19. شركت در دوره هاي ICDL 1,2 وآشنايي كامل با رايانه؛
      20. شركت در دوره هاي طراحي و فتو شاپ؛
      21. شركت در دوره هاي خبرنگاري ايكنا؛
      22. داراي مدرك خبرنگاري.

تلفن: 32218990-051 _ داخلی 338

پست الکترونیکی:

نشانی: حرم مطهر، صحن هدایت، ساختمان شماره دو دانشگاه علوم اسلامی رضوی، اتاق 1106

معرفی مدیریت دانشجویی

مقدمه

برای ارائه خدمات شایسته در تمامی زمینه‌ها، در راه ارتقاء سطح علمی دانشجویان، مدیریت امور دانشجویان با بهره‌مندی از امکانات و اعتبارات اختصاص داده شده، تشکیل شده است. ماموریت ذاتی این مدیریت، اسکان دانشجويان در اقامتگاه‌هاي دانشجويي (مجردي و متاهلي) و ارائه خدمات رفاهي (وام، امور بيمه، تقسيط بدهي، نامه‌هاي مورد نياز دانشجو و ... ) با رويکرد فرهنگي ـ تربيتي است. همچنین برنامه ریزی های لازم مربوط به حوزه سلامت نیز بر عهده این مدیریت می باشد.

وظایف:

  1. برنامه‌ريزي و انجام فرايند اسکان دانشجويان در خوابگاه مجردي و متاهلی؛
  2. انجام امور وام ‌‌صندوق رفاه دانشجويان؛
  3. انجام تسويه حساب‌هاي دانش‌آموختگان در حوزه معونت فرهنگی و دانشجویی؛
  4. برون‌سپاري مراکز خدمات رفاهي مانند فروشگاه، پيرايشگاه، و ... و نظارت بر حسن عملکرد آن‌ها؛
  5. صدور نامه‌هاي مورد نياز دانشجو از جمله ورود و اسکان ميهمان، تأييد سکونت و ...؛
  6. انجام تمهيدات لازم براي آموزش نكات بهداشتي به دانشجويان و كاركنان؛
  7. برنامه‌ریزی برگزاری مراسم و فعالیت‌های علمی و فرهنگی از قبیل سفرهای زیارتی و سیاحتی،  مسابقات در زمینه‌های علمی، هنری، فرهنگی، رزمی و ورزشی؛
  8. تهیه گزارش عملکرد سالانه و پیشنهاد اعتبارات و نیز فعالیت برای جذب امکانات و کمک‌های مالی؛
  9. برگزاری انتخابات و حسن نظارت بر فعالیت های شورای صنفی دانشگاه.