۱۴۰۳-۰۱-۱۸

حضور پر شور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آستان قدس در راهپيمايي روز جهاني قدس

دانشجویان و اساتید دو دانشگاه علوم اسلامی رضوی و امام رضا(ع) امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راهپيمايي با شکوه روز جهاني قدس شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان همگام با ساير اقشار مردم شريف و هميشه در صحنه ايران اسلامي در راهپيمايي روز قدس حضور پررنگي را به نمايش گذاشتند.

 در اين راهپیمایی دانشجویان و اساتید با توجه جنايت صهیونیسم در غزه و به شهادت رساندن مردم بی گناه و مظلوم فلسطین، با حضوري نمايان‌تر از هميشه در راهپيمايي روز جهاني قدس حمايت خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطين و آرمان هاي ضداستكباري اعلام نمودند.

در اين مراسم دانشجويان، اساتيد و كاركنان دو دانشگاه ابتدا در ميدان پانزده خرداد اجتماع كرده و سپس ضمن حركت به سوي حرم مطهر امام رضا(ع) همراه با خيل عظيم جمعيت شركت كننده در راهپيمايي با در دست داشتن پلاكاردها و پرده نوشته‌هاي مختلف در حمايت از  قدس شريف، انزجار خود را از دولت‌هاي استكباري و متجاوز به حقوق مظلومين و ستمديدگان اعلام نموده و با محكوم نمودن جنایات رژیم غاصب اسرائیل، بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق  کردند.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید