۱۴۰۲-۱۲-۰۹

دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات

رئیس دانشگاه رضوی شکرانه نعمت انقلاب اسلامی و رهبری امام خامنه ای را در عمل به توصیه ایشان نسبت به دعوت مردم برای شرکت در انتخابات دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی در نشست بصیرتی با حضور طلاب و دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: هدف از تشکیل این جلسه انجام وظیفه دینی، شرعی و عرفی ما بود که در جریان برگزاری انتخابات یک حرکت مثبتی داشته باشیم.

وی افزود: طبیعتا همه شما عزیزان سفیران خوب انقلاب و سربازان خوب امام زمان علیه السلام هستید در اینکه حضور شما در صحنه های مختلف انقلاب حتمی است ما شکی نداریم اما وظیفه این بود که مطالب دیگری هم در اینجا مطرح شود.

وی ادامه داد: هرکدام از شماها که مانند یک چراغ بسیار روشن، نور افکن بسیار عالی در جمع خودتان هستید و طبیعتا به شما مراجعاتی می شود و از شما روشنگری می خواهند که ان شاءالله با همت بیشتری و برای جلب رضای خدا این کار را انجام دهید.

رئیس دانشگاه رضوی بیان داشت: خداوند متعال نعمت بزرگی را به ما عطا کرده، از این نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار شدیم که این همه زحمات و تلاش های عزیزانی تا به این لحظه برای آن انجام شده و خون های پاک و مقدسی که در این مسیر ریخته شده است.

وی افزود: نعمت بسیار بسیار بزرگ و دست نیافتنی خداوند متعال به ما عنایت کرده که به عنوان رهبر نظام جمهوری اسلامی حضور دارند حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که ان شاءالله وجود نازنین ایشان تا سالها در این کشور عزیز اسلامی و امام زمانی مشغول ثمردهی و و با برکت باشد یک شخصیت جامع الاطراف که به خوبی هدایت جامعه، و انقلاب اسلامی را به عهده گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری بیان داشت: وظیفه ما است که قدردانی کنیم از این نعمتی که خدا عنایت کرده و قدردانی به این است که حرف ها و فرمایشات خوب و دقیق این بزرگوار را خوب گوش کرده و خوب عمل کنیم.

وی افزود: ایشان توصیه فراوانی به حضور همه مردم در صحنه های مختلف انقلاب به خصوص در این صحنه حساس انتخابات داشتند که همه شما به عنوان سفیران حضرت آقا ان شاءالله مردم را به این سمت و سو دعوت و تشویق می کنید.

وی ادامه داد: در این جلسه خدمت شخصیت فرهنگی، انقلابی، عالم و بصیر حضرت آیت الله صدرهستیم که از سوی خراسانی ها کاندیدای حضور در مجلس خبرگان شدند و امیدواریم با انتخاب به حق ایشان خط خوبی که در مجلس خبرگان وجود دارد استمرار داشته باشد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید