۱۴۰۲-۱۲-۰۸

تبریک رئیس دانشگاه رضوی به دانشجویان المپیادی حقوق

در پی موفقیت چهار نماینده رشته حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مرحله منطقه ای المپیاد کشوری، رئیس دانشگاه ضمن تمجید از تلاش و کوشش آنها، این موفقیت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، چهار نماینده معرفی شده از سوی دانشگاه رضوی برای المپیاد حقوق، 4 سهمیه از 5 برگزیده برای صعود به مرحله بعد را به خود اختصاص داده و آماده رقابت در مرحله بعد شدند.

بر این اساس حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پیامی ضمن ابراز خرسندی و تمجید از تلاش و کوشش آنان در مرحله منطقه ای، کسب این موفقیت را به مدیر گروه حقوق و دانشجویان این رشته تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَىٰ»

خبر موفقیت دانشجویان عزیز و کوشای دانشگاه مایه سرور و خوشحالی بنده و سایر مسوولین دانشگاه است. همواره در طول سالیان متمادی که افتخار خدمت در دانشگاه علوم اسلامی رضوی را داشته ام، شاهد تلاش و پشت کار جوانان مومن و با انگیزه دانشگاه بوده ام.

از این رو موفقیت اخیر دانشجویان گروه حقوق در مرحله نخست المپیاد کشوری را که ثمره همین تلاش هاست صمیمانه خدمت مدیر محترم گروه حقوق و دانشجویان عزیز، تبریک عرض می کنم و برای این عزیزان، در مرحله بعدی المپیاد، آرزوی موفقیت می کنم.

محسن جهانگیری

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی

 

شایان ذکر است اسامی راه یافتگان به مرحله بعد المپیاد به ترتیب رتبه چنین است:

نفر اول آقای محمد مهدی عامری    

نفر سوم آقای محمد جواد پولادین  

نفر چهارم آقای علی اکبری مقدم️

نفر پنجم آقای ابوالفضل صوفی

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید