۱۴۰۲-۱۰-۱۸

بیانیه دانشگاه رضوی در محکومیت جنایات تروریستی کرمان

دانشگاه علوم اسلامی رضوی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت علیه انسانیت در کرمان، اهتمام بیش از پیش بین مردم ایران و جهان اسلام را در برابر صهیونیست یادآور شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه رضوی با صدور بیانیه ای در واکنش به جنایت تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان و مردم بی گناه، ضمن محکومیت این اقدام بردلانه، خواستارتوجه بیشتر نسب به اتحاد در بین مردم ایران و بین مسلمانان علیه صهیونیست و تروریسم کور و خشونت طلب در منطقه شد.

متن این بیانیه از قرار زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم 
و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
دیار شهید پرور کرمان، بار دیگر شاهد پر کشیدن  عزیزانی بود که به پاسداشت اقتدار و مظلومیت سردار رشید خود گرد آمده بودند... و این خاصیت زنده بودن خون شهید و دلدادگی و استقامت در راه حق و حقیقت است که کوردلان و طواغیت زمان را بر آن می‌دارد که بزدلانه و مزورانه با ظلمت و تاریکی جنایات ضد بشری خود، مانع از پی‌جویی طریق هدایت شوند.
دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، اهتمام بیش از پیش به اتحاد مردم ایران و جهان اسلام علیه صهیونیسم که خاستگاه تروریسم کور و خشونت در منطقه است را یادآور می‌شود. 
بی‌شک عاملان این جنایت‌ها با عواقب جبران‌ناپذیر اقدامات خود مواجه خواهند شد ولی در این میان آن‌چه مهم است، توجه به نقش روشنگرانه نهاد علم از اساتید تا طلاب و دانشجویان در کنار زدن پرده‌های غفلت و تاریکی و بیداری روزافزون امت اسلامی است.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید