۱۴۰۲-۱۰-۱۲

هم‌اندیشی دانشجویان زبان دان و فعالان عرصه بین‌الملل

نشست هم اندیشی جمعی از فعالان عرصه بین الملل و دانشجویان زبان دان دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر محسن پیش آهنگ ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی در زمینه فعالیت های بین الملل و استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه رضوی، به ارائه برنامه‌های خود در این زمینه پرداخت.

وی توجه به دانشجویان زبان دان و استفاده از این ظرفیت در زمینه بین الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی و آستان قدس رضوی را سبب تحرک و نشاط  در فضای علمی و موثر در عرصه فعالیت های بین المللی دانست.

دکتر پیش آهنگ حضور طلاب و دانشجویان مسلط به زبان‌های متنوع از جمله عربی، انگلیسی، اسپانیولی، ترکی آذری و استانبولی و زبان کره‌ای در دانشگاه علوم اسلامی رضوی را ظرفیت بالایی برای برنامه ریزی و رسیدن به نتایج مورد نظر در عرصه بین الملل خواند.

وی ضمن تقدیر از این تنوع زبانی، زمینه بهره مندی از این ظرفیت برای تولید محتوا در فضای سایبری و مجازی در عرصه بین الملل و تاثیرگذاری فرهنگی را آماده دانست.

این جلسه که با حضور طلاب و دانشجویان توانمند و موفق با سطح علمی ارشد و دکتری دانشگاه رضوی و فعالان بین الملل  خارج از دانشگاه برگزار شد در پایان به جمع بندی و توافق پیرامون چند پیشنهاد رسید.

از پیشنهادهای ارائه شده در این نشست می توان به راه‌ اندازی مجدد منبر بین‌ الملل به زبان‌های انگلیسی و عربی، فعالیت در تولید محتوای مجله بین‌ المللی مجله انگلیسی و عربی و تولید محتوای سمعی و بصری به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی عربی آلمانی کره‌ای و غیره اشاره کرد.

همکاری با فعالان زبان دان عرصه بین الملل در رویدادهای مهم شهر مشهد مقدس، آستان قدس و دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این جلسه مطرح شد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید