۱۴۰۲-۱۰-۱۱

دیدار اعضای دبیرخانه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه ای با رئیس دانشگاه رضوی

اعضای دبیرخانه اجلاسیه شرق کشور کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین صالح رئیس جامعه المصطفی خراسان و اجلاسیه شرق کشور کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای(حفظه الله) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با اشاره به ابعاد کمی و کیفی مشارکت نهادهای اجرایی و مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی استان در این کنگره بیان داشت: مشهد مقدس به برکت مضجع نورانی عالم آل محمد(ص) امام رضا علیه السلام، قطب قرآنی کشور و همچنین خاستگاه تفسیری مقام معظم رهبری است و همین مسئله بر ضرورت میزبانی هرچه باشکوه تر از این اجلاسیه، به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی این روزهای کشور تاکید دارد.

وی افزود: خوشبختانه مجموعه استان خراسان رضوی و مشهد مقدس با درک مطلوب از این مسئله تاکنون همکاری و همراهی خوبی در برگزاری این اجلاسیه داشته‌اند.

رییس جامعةالمصطفی خراسان ضمن تمجید از دانشگاه علوم اسلامی رضوی که با پرورش فضلا و اندیشمندان متعدد همواره در عرصه‌های مختلف اجرایی و علمی کشور منشاء برکات بسیار بوده، بیان داشت: این دانشگاه در بخش دبیرخانه علمی با ارسال مقالات و بسیج ظرفیت اساتید و طلاب و در حوزه دبیرخانه اجرایی و تولیدات رسانه‌ای همکاری مطلوبی با جامعه المصطفی(ص) خراسان داشته است.

خدمت به این کنگره یک وظیفه است

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با توجه به عنوان و اهمیت موضوع کنگره، خدمت و مشارکت در میزبانی هرچه شایسته‌تر از این کنگره در مشهد مقدس را وظیفه همگانی و یک ضرورت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری بیان داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی با افتخار این آمادگی را دارد تا ضمن به رسمیت شناختن همه تفاهم نامه‌های قبلی و انعقاد تفاهم‌های جدید با همه توان و ظرفیت علمی و اجرایی خود در همه بخش‌های علمی و اجرایی اجلاسیه شرق کشور کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و سایر فعالیت‌های مرتبط با مجموعه المصطفی در خراسان همراهی و مشارکت داشته باشد.

شایان ذکر است که آیین اختتامیه این اجلاسیه چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه با حضور شخصیت‌ها و اندیشمندانی از سراسر جهان اسلام و مشارکت ۲۰ نهاد علمی در ۲۰ محور در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید