۱۴۰۲-۰۹-۱۵

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه رضوی

با حضور رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی سالن ورزشی چند منظوره ای در راستای توسعه فرهنگ سلامتدر این نهاد علمی و فرهنگی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در راستای توسعه فرهنگ سلامت و گسترش زیرساخت فضاهای ورزشی دانشگاه رضوی، سالنی با قابلیت برگزاری چندین رشته ورزشی مفرح و شاد با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی افتتاح شد.

دکتر محمود بهره مند، مسول تربیت بدنی و سلامت دانشگاه رضوی گفت: سالن ورزشی با قابلیت برگزاری رشته های ورزشی آمادگی جسمانی، تی آر ایکس(TRX) و ورزش های رزمی و نیز فوتسال به صورت گل کوچک 6نفره از سوی ریاست محترم دانشگاه رضوی افتتاح شد.

وی افزود: به منظور ایجاد شادی و نشاط و سلامت جسمانی طلاب و دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در کنار این سالن، سالن ورزشی دیگری نیز در ساختمان شماره دو دانشگاه با هدف برگزاری بازی های تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و تیراندازی با تفنگ بادی نیز افتتاح شد.

مسول تربیت بدنی و سلامت دانشگاه ضمن اعلام آمادگی این دوسالن ورزشی برای ارائه خدمات به طلاب و دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه رضوی از برنامه های آینده برای برگزاری مسابقات در جهت افزایش شادی و نشاط روحی و سلامت جسمانی جامعه دانشگاه خبر داد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید