دکتر قائمی نیک خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۹-۱۳

حضور دانشگاه رضوی در نمایشگاه پژوهش و فن آوری با 145عنوان کتاب و 10 نشریه علمی

معاون پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی از حضور این نهاد علمی فرهنگی در نمایشگاه پژوهش و فن آوری خراسان با 145عنوان کتاب و 10 نشریه علمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر محمد رضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه رضوی در حاشیه نمایشگاه پزوهش و فن آوری خراسان هدف از شرکت در این رویداد علمی را ارائه و معرفی آثار و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه و ایجاد ارتباط موثر با دیگر موسسات علمی و پژوهشی هم سو بیان داشت.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ارائه کتب  و نشریات علمی در این نمایشگاه شرکت کرده است عدد ۱۴۵ عنوان کتاب در ۱۷۰ مجلد به همراه ۱۰ عنوان نشریه علمی را به عنوان محصولات پژوهشی دانشگاه اعلام کرد.
وی از حضور دانشگاه علوم اسلامی رضوی در دو غرفه حوزه علمیه خراسان با توجه به ماهیت حوزوی و غرفه سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی به دلیل انتساب به حضرت رضا علیه السلام در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.
عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی بیان داشت: در حال حاضر، معاونت پژوهشي دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تلاش استادان و دانشجويان دانشگاه، آثار ارزشمندي را به جامعۀ علمي پیشکش داشته است كه 70 رتبۀ برتر در جشنواره‌هاي مختلف علمي و پژوهشي ملی و منطقه‌ای، ارمغان این تلاش جمعی است.
وی از  کتاب «بررسی تحلیلی روایات تفسیری امام رضا(ع)» به عنوان کتاب سال خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ در حوزه دین به عنوان یکی از آخرین آثار پژوهشی شاخص دانشگاه علوم اسلامی رضوی نام برد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید