۱۴۰۲-۰۹-۰۷

توسعه همکاری های پژوهشکده حج و زیارت با دانشگاه رضوی

رئیس پژوهشکده حج و زیارت ضمن دیدار با رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از توسعه همکاری های علمی پژوهشی با این نهاد علمی فرهنگی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر میرزا علیزاده، رئیس پژوهشکده حج و زیارت به همراه حجت الاسلام افضل آبادی نماینده وی در مشهد، ضمن حضور در دانشگاه رضوی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس و معاونین دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار ضمن گزارشی از تفاهم نامه سابق بین پژوهشکده حج و زیارت و دانشگاه علوم اسلامی رضوی و فعالیت های صورت گرفته بر این اساس، بر ادامه همکاری ها و در صورت لزوم بروزرسانی آن از سوی طرفین تاکید شد.

توسعه همکاری ها در زمینه نشست، همایش و کنگره های مشترک علمی و پژوهشی به ویژه در موضوعات مشترک با رشته های دانشگاه نیز مطرح شد.

دریافت مقاله از سوی استادان و دانشجویان دانشگاه رضوی برای انتشار از سوی پژوهشکده حج و زیارت و حمایت از پایان نامه ها در مورد حج و موضوعات مورد توجه آنها نیز از مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

شایان ذکر است دکتر علیزاده که از اردیبهشت 1400 مدیریت پژوهشکده حج و زیارت را به عهده گرفته است از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی بوده که سابقه مدیریت گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه را در رزومه دارد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید