۱۴۰۲-۰۸-۲۸

امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری مجموعه دانشگاهی اندونزی با دانشگاه رضوی

در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه رضوی و رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس 4 تفاهم‌نامه همکاری علمی و فرهنگی بین نمایندگان چهار مجموعه دانشگاهی از کشور اندونزی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، کشور اندونزی با جمعیت 277 میلیون نفر چهارمین کشور پر جمعیت جهان است که 87 درصد آن مسلمان هستند وجود 58 دانشگاه اسلامی در این کشور فرصت بسیار خوبی برای همکاری‌های مشترک بین دو کشور ایران و اندونزی فراهم کرده است.
بر این اساس تفاهم‌نامه‌های همکاری به امضای دکتر عبدالحمید طالبی از سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و نیز دکتر محمد صبحی از دانشگاه پارامدینه، دکتر انور سانوسی از دانشکده اصول دین و ادب، دکتر ادی ستیاوان از دانشکده شریعت و دکتر سفیان ساهوری از موسسه الاحیاء از کونینگان اندونزی از کشور اندونزی رسید.
متن این تفاهم نامه در زمینه همکاری های علمی و فرهنگی نظیر بازدید و تبادل اعضای هیئت علمی و پژوهشگران به منظور اجرای پروژه های تحقیقاتی و آموزشی مشترک، برگزاری همایش های مشترک سمینارها و کارگاه‌های آموزشی در موضوعات مورد علاقه دو طرف است.

تبادل دانشجو در برنامه‌های درازمدت یا کوتاه مدت و تلاش برای اعطای بورس تحصیلی بر اساس برنامه های پیشنهادی دو طرف، تبادل اطلاعات در زمینه های گوناگون از جمله آثار پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان وهمکاری در زمینه چاپ مقالات اساتید و دانشجویان در مجلات معتبر طرفین نیز از دیگر موارد این تفاهم نامه است.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید