در دیدار با گروه زبان و ادبیات عربی مطرح شد؛
۱۴۰۲-۰۸-۲۳

مسؤلان دانشگاه رضوی شنونده و پاسخگوی مسائل هستند

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی هدف از سلسله جلسات هفتگی با گروه های مختلف علمی دانشگاه را شنیدن مسائل و مشکلات طلاب و دانشجویان و پاسخگویی مسؤلان دانشگاه دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن جهانگیری در ادامه سلسله جلسات با طلاب و دانشجویان گروه های مختلف علمی این بار میزبان گروه زبان و ادبیات عربی شد تا همراه معاون اموزش و تحصیلات تکمیلی و مدیر گروه شنونده نقد و نظرات آنان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری در ابتدای جلسه بیان داشت: جلسات دیدار سه سنبه ها با گروه های مختلف علمی دانشگاه در حقیقت دعوت دانشجویان از سوی مسؤل دانشگاه است تا صحبت ها پیرامون گروه های تخصصی و مسائل علمی و مشکلات آنها بیان شود.

وی افزود: سه شنبه ها توفیق داریم سمت صبح تا ظهر در دیدار عمومی و عصر در دیدارهای خصوصی با طلاب و دانشجویان، شنونده صحبت های آنان باشیم.

وی ادامه داد: کار ویژه بین این دو زمان است که می خواهیم تعدادی از دانشجویان نسبت به گروه و برنامه ها و مدیر گروه و مسائل آموزشی و پژوهشی و حتی معاون و رئیس دانشگاه نقد و نظری اگر دارند بیان کنند ما در این جمع شنونده و پاسخ دهنده هستیم.

رئیس دانشگاه رضوی بیان داشت: بنابراین مدیرگروه و معاون محترم آموزش نیز قدم رنجه می کنند تا حرف های خوب شما را بشنوند و پاسخ درخور ارائه کند تا شمات هم با بخشی از واقعیت ها که ممکن است توجه یا اطلاع نداشته باشید آشنا شوید.

وی افزود: از سوی دیگر مسؤلان هم با برخی از  تقاضاها که می شد انجام داد و اتفاق نیفتاده! حالا به علت عدم توجه یا نبود امکانات، مطلع شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل برنامه های درسی ممکن است زمان کافی برای شنیدن همه سخنان طلاب و دانشجویان در این فرصت تعیین شده نباشد گفت: این جلسات در هفته های آینده قابل تکرار است امیدواریم آثار خوبی بر آن بار شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری با اشاره به سابقه مدیریت گروه زبان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان پیش از حضور در دانشگاه رضوی بیان داشت: یکی از استادان زبان می گفت هر زبانی که انسان یاد می گیرد وارد عالم تازه ای می شود و جهان دیگری را تجربه می کند از این رو  به شما می گوئیم این ویژگی را گروه شما نسبت به دیگر گروه ها دارد قدر بدانید و ان شالله از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید.

شایان ذکر است در ادامه جلسه مسائل و مشکلات علمی و مرتبط با گروه از سوی دانشجویان مطرح و از سوی مسؤلان نیز پاسخ داده شد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید