۱۴۰۲-۰۸-۲۲

دورهمی صمیمانه بسیجیان با رئیس دانشگاه رضوی

تودیع و معارفه اعضای شورای بسیج طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی همراه با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج در نشستی صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، اعضای شورای بسیج قدیم و جدید دانشگاه در ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نشستی صمیمی تودیع و معرفی شدند.

در این دیدار گزارشی از فعالیت های بسیج و برنامه های یک سال گذشته ارائه و به مواردی همچون ۴۱ برنامه در حوزه فرهنگی (راهیان نور،جشن میدانی دهه کرامت در خیابان امام رضا (ع) مشهد،یادواره شهدای دانشگاه،دیدار با خانواده شهدا و...) اشاره شد.

۱۱ برنامه در حوزه سیاسی (رواق گفت و گو،مراسمات تبیینی در حوزه جهاد تبیین و...) و ۲ برنامه در حوزه جهادی (اردوی جهادی و محرومیت زدایی شهرستان فردوس توسط گروه جهادی وارثان بسیج دانشگاه و نشست نقد کتاب روایت فردوس با حضور نویسنده کتاب )نیز از دیگر برنامه های بسیج بود که بیان شد.

در ادامه به دستاوردهایی همچون خودکفایی در طراحی تمامی پوسترها، تیزرها و کلیپ ها از سوی رسانه بسیج دانشگاه و برنامه ها و تفاهم نامه های مشترک با سازمان ها و نهادهای اداری و تشکیلاتی اشاره شد.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این دیدار ضمن بیان ارشاداتی در جهت قوت و تاثیرگذاری برنامه ها و فعالیت ها در زمینه های علمی و معنوی طلاب و دانشجویان گفت: حتی یک نفر هم نباید باشد که در دانشگاه رضوی بسیجی نباشد. به شما در اجرای برنامه ها و نیازمندی هایی که دارید کمک می کنیم.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید