دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان؛
۱۴۰۲-۰۶-۳۰

تاسیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی یک آینده نگری بود

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه در حاشیه افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی ضمن حضور در غرفه دانشگاه علوم اسلامی رضوی و بازدید از آثار مکتوب و منشور، تاسیس این دانشگاه را با توجه به نیازهای انقلاب اسلامی یک آینده نگری دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان در حاشیه افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی هنگام حضور در غرفه دانشگاه رضوی و بازدید از اثار مکتوب و منشور گفت: تاسیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی یک آینده نگری بود که با توجه به نیازهای انقلاب اسلامی صورت گرفت.

امام جمعه موقت مشهد بیان داشت: اگر اساسنامه دانشگاه علوم اسلامی رضوی را نگاه کنید عناوینی به عنوان هدف ذکر شده که همه آینده دور را نشان می دهد.

وی افزود:دانشگاه خوشبختانه بعد از گذشت چند سال از تاسیس قالب اصلی خودش را پیدا کرد از حدود سال هفتاد به بعد برنامه درسی جدید و اساسنامه جدید تدوین شد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان بیان داشت: دانشگاه رضوی در بین مراکز علمی و جایی مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتبار خاصی داشت.

وی افزود: به لحاظ علمی در چند رشته رتبه اول دانشگاه های ایران را دارد سه رشته علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق در بین دانشگاه هایی که این رشته ها را ارائه کردند رتبه اول و در بین کل دانشگاه های ایران به نسبت کل رشته ها رتبه پنجم را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه بیان داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی از نظر علمی مرکز جا افتاده ای بین مراکز علمی بود و خروجی های خوبی دارد هر یک از آنها هرجا مشغول شدند خوب درخشیده اند چون هم داشته های خوب حوزه و هم داشته های خوب دانشگاه را به دست آورده اند بنابراین خوب رشد کردند.

وی در باب خروجی های کتوب و منشورات علمی پژوهشی دانشگاه رضوی گفت الحمدالله در این زمینه هم خوب هستند.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید