۱۴۰۲-۰۵-۲۸

رصد دارالعلم در نشستی صمیمی پس از اختتامیه

مسؤلان اجرائی مدرسه تابستانی دارالعلم در نشستی صمیمی به رصد و بررسی مدرسه پس از برگزاری اختتامیه آن پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی در نخستین نشست پس از برگزاری اختتامیه مدرسه تابستانی دارالعلم ضمن بیان خداقوت به دست اندرکاران این برنامه گفت: افتخار می کنیم که میزبان این طرح و طلاب نخبه در دانشگاه رضوی بودیم.

وی افزود: کار بزرگی بود که در این سطح در مشهد برای نخستین بار انجام شد ان شاالله در سال های آینده با کیفیت و کمیت بهتری برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسوی فر، معاون مالی و پشتیبانی دانشگاه رضوی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسولان برگزاری نسبت به برگزاری مجدد در مدت زمان طولانی و و با تعداد طلاب  بیشتر اعلام آمادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی برزگری، مشاور تولیت آستان قدس رضوی نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در برگزاری این مدرسه همکاری کردند از جزئی ترین کار‌های خدماتی تا برنامه های علمی را مورد اجر و نظر حضرت رضا علیه‌السلام دانست.

وی افزود: وظیفه ما حق شناسی و قدردانی از همه عزیزانی است که در این کار شرکت داشتند. گردش و چرخش کار به لطف حضرت خوب بود و قطعا توجه ویژه‌ای به برنامه داشتند والا با ابزار و کار ما این برنامه بزرگ توازن نداشت.

وی ضمن عذرخواهی از کم و کاستی ها و تندی ها در زمان اجرای برنامه گفت: در یک جلسه دیگر بعد از ارزیابی ها، نقاط ضعف و قوت را بررسی می‌کنیم تا مسیر در آینده به خوبی ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میرزایی، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی حوزه علمیه خراسان نیز در این جلسه بیان داشت: کار بزرگی بود که حوزه و آستان قدس پای کار آن آمدند و به خوبی اجرا شد.

وی افزود: از دانشگاه رضوی، ریاست محترم و معاون مالی و پشتیبانی که در این مدت زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی بیان داشت: در ادامه کار باید آسیب شناسی شود و از همین ایام به فکر سال آینده بود. نسبت به مساله محور بودن طرح که کمک به نظام و حاکمیت باشد و از سوی دیگر مسائل آستان قدس رضوی نیز حل شود دانشگاه رضوی پای کار بیاید تا با برنامه ریزی علمی بهتر ثمردهی بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، معاون علمی حوزه علمیه خراسان نیز در این نشست صمیم گفت: کار بی بدیلی صورت گرفت از آستان قدس رضوی و حوزه تا دانشگاه رضوی همه مشارکت و همراهی خوبی داشتند ان شالله برای سال های آینده بهتر از این برگزار شود.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید