معاون بین الملل استان قدس رضوی خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۵-۱۸

تهیه تفاهم نامه همکاری بین موسسه آموزشی و پژوهشی آکدم استانبول با دانشگاه رضوی

حجت الاسلام دکتر فقیه اسفندیاری در سفر به ترکیه و حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی آکدم استانبول از تهیه و تدوین تفاهم نامه همکاری بین این موسسه با دانشگاه علوم اسلامی رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر فقیه اسفندیاری، معاون بین الملل آستان قدس رضوی و عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی ضمن حضور در استانبول ترکیه از موسسه آموزشی و پژوهشی آکدم استانبول بازدید کرد.

وی با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب این موسسه در زمینه‌های انتشارات، پژوهش و آموزش زبان‌های خارجی از جمله زبان عربی، مقدمات تهیه و تدوین یک تفاهم‌نامه همکاری بین این موسسه و دانشگاه علوم اسلامی رضوی را پیگیر شد

عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی که  به عنوان دیپلماسی زیارت در استانبول باهدف برجسـته‌سـازي نـام و نشـان امام رضا(ع) در منطقه هال کالی استانبول، بزرگ‌ترین اجتماع شيعيان در قاره اروپا حضور یافته ضمن دیدار با با ایرانیان مقیم استانبول از مرکز پژوهش‌های سازمان دیانت شهراستانبول دیدن کرده و با دکتر مرتضی بدر ریاست این سازمان گفت و گو کرد.
وی حضور در مرکز کوثر که تولیدات اندیشه‌ای عمیق و کارهای ترجمه‌ای آثار برجسته ایرانی را به زبان ترکی استانبولی انجام می‌دهد. در کنار بازدید از شبکه تلویزیونی این مرکز به نام شبکه 14 را ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده آستان قدس رضوی در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغ و نشر معارف رضوی دانست.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید