۱۴۰۲-۰۴-۳۱

تقدیر دانشگاه رضوی از دکتر روحانی

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مراسم نکوداشت خدمات علمی و فرهنگی دکتر محمود روحانی، از وی به پاس همکاری علمی و فکری در اعتلای جایگاه این نهاد حوزوی دانشگاهی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در آیین نکوداشت دکتر محمود روحانی به پاس خدمات علمی فرهنگی چند ساله در ساحت علم و فرهنگ، دانشگاه رضوی نیز بنا بر همکاری علمی و فکری حدود چهار دهه در طول سالیان گذشته و شرکت در شورای آموزش و پذیرش و جلسات اختبار اعضای هیئت علمی از وی تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه دانشگاه علوم اسلامی رضوی از قرار زیر است:

 

باسمه تعالی

تقدیرنامه

استاد ارجمند و فرهیخته گرامی

جناب آقای دکتر محمود روحانی

با سلام و احترام

خداوند منّان را شاکریم که در سایه الطاف امام رئوفش، در خطه خراسان سرمایه­های انسانی ارزشمندی پرورش یافتند که با عزمی راسخ و برخورداری  از روحیه خدمت و مسئولیت پذیری شایسته، همواره منشأ خدمات و آثاری ماندگار در عرصه علم و فرهنگ ایران اسلامی بودند.

بدین‌وسیله به رسم یاد بود و به پاس قدردانی از همت بلند حضرتعالی در ساحت علم و اندیشه و مساعدت بی دریغتان در اعتلای جایگاه علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در طول چهار دهه از حیات این شجره مبارکه،  تقدیرنامه حاضر، پیشکش حضور پر مهرتان می‌گردد.

سلامتی و استمرار توفیقات علمی و معنوی را برای حضرتعالی از درگاه الهی در سایه عنایات خاصه عالم آل محمد؛ حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء ، مسألت می‌نماییم.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین دکتر روشن ضمیر معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نمایندگی ازاین مرکز علمی فرهنگی در این مراسم نکوداشت، از دکتر روحانی قدردانی کرد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید