۱۴۰۲-۰۴-۲۰

بازدید لبنانی ها از دانشگاه رضوی

تعدادی از خواهران المصطفی لبنان ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، از فضا و امکانات این مرکز علمی فرهنگی و پردیس خواهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، 18 نفر از مدیران گروه و کارشناسان جامعه المصطفی لبنان در سفر به مشهد از مدرسه میرزا جعفر، کتابخانه تخصصی دانشگاه رضوی و پردیس خواهران بازدید کرده و با امکانات و فعالیت های این مرکز علمی فرهنگی آشنا شدند.

این گروه که دارای  تخصص فقه و اصول، علوم قرآن، فلسفه و کلام و روانشناسی بودند ضمن استقبال از حضور در این دانشگاه، خواهان استفاده از تجارب دانشگاه به ویژه در بخش خواهران در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شدند.

آنها با اشاره بر لزوم استفاده از تجربیات دانشگاه در همه زمینه ها و تخصص های جاری در دانشگاه نسبت به بهره مندی از فعالیت های قرآنی تاکید کردند.

برگزاری دوره های مجازی از سوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به ویژه در موضوع تربیت مربی قرآنی و مربی اخلاق، در کنار درخواست ترجمه تعدادی از کتب و محصولات علمی دانشگاه و نیز متون درسی فارسی از سوی این گروه مطرح شد.

در پایان ضمن ابلاغ پیام استقبال حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، رییس نمایندگی المصطفی لبنان از تعامل علمی فرهنگی با دانشگاه علوم اسلامی رضوی، نسبت به همکاری در برگزاری همایش های علمی فرهنگی و مشارکت در این زمینه نیز اعلام آمادگی کردند.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید