تولیت آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۰۴-۱۴

دانشگاه رضوی سرمایه ما است

حجت الاسلام والمسلمین مروی در حاشیه بازدید از روند برگزاری امتحانات شفاهی دروس خارج حوزه علمیه خراسان، دانشگاه رضوی را سرمایه آستان قدس و دارای سابقه و اعتبار دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از روند برگزاری امتحانات شفاهی دروس خارج حوزه به موضوع دانشگاه علوم اسلامی رضوی اشاره کرد و گفت: دانشگاه رضوی سرمایه ما است و با سابقه ۴۰ ساله و اعتباری که دارد، همیشه مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: البته نباید وارد رشته‌هایی شویم که متصدی و امکاناتی در کشور دارد، بلکه باید فقیه، محقق، مدرس و خطیب تربیت کنیم.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به دیدارهایی که با برخی از مراجع، علما و بزرگان حوزه داشته، تاکید بر تقویت هرچه بیشتر حوزه را یادآور شد و گفت: در دیدار اخیر با آیت‌الله العظمی سیستانی، ایشان نسبت به حوزه علمیه مشهد تأکید و تکرار کردند که باید رسیدگی کامل صورت گیرد که جایگاه آن کمرنگ نشود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه سخنان بزرگان برای ما مسئولیت می‌آورد و همیشه از حوزه علمیه حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد، بر حمایت بیشتر از طلاب مستعد و عاشق تحصیل علم به منظور رفع دغدغه های آنان، تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مروی همچنین از دغدغه اساتید و شهرت حوزه علمیه خراسان در زمینه ادبیات عرب سخن گفت و افزود: دوره هایی می تواند برای یادآوری و تکمیل مباحث ادبیات عرب در قالب توانمندسازی، برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر کار تبلیغی طلابی که در آموزش و پرورش اشتغال یافته اند، تاکید کرد و لزوم تاثیرگذاری آنان به عنوان یک طلبه را در این عرصه یادآور شد.

 

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید