در نشست هم اندیشی فعالان عرصه بین الملل مطرح شد؛
۱۴۰۲-۰۳-۳۱

لزوم تشکیل شبکه تبلیغی منسجم و هم افزا در جغرافیای فرهنگی بین الملل

در نخستین نشست هم اندیشی مبلغان زبان دان و فعالان عرصه تبلیغ بین الملل بر لزوم تشکیل شبکه تبلیغی منسجم و هم افزا در جغرافیای فرهنگی بین الملل تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، نخستین نشست هم اندیشی مبلغان زبان دان و فعالان عرصه تبلیغ بین الملل به میزبانی اداره امور بین الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

در این جلسه مبلغان توانمند از حوزه های مختلف زبانی و جغرافیایی به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود پیرامون زمینه ها و فرصت های تبلیغ در عرصه بین الملل به ویژه آسیای میانه پرداخته و تجربیات خود در مواجهه با سازمان ها و نهادهای رسمی در امر تبلیغ را به اشتراک گذاشتند.

در ادامه ضمن ارزیابی انتقادی وضعیت موجود کنش‌گری در تبلیغ بین الملل و پشتیبانی‌های نابسامان از این مهم، بر ضرورت شکل گیری شبکه تبلیغی منسجم و هم افزا ناظر به جغرافیای فرهنگی متنوع جهانی تأکید شد.

در بیان بایسته های آن ایجاد اتاق فکر، طرح ریزی روشن ناظر به آینده و متعاقباً صورت بندی دقیق مسائل، اهداف، استراتژی‌ها و برنامه‌های تبلیغی ناظر به مخاطب بین الملل است.

درپایان تمرکز بر مخاطب کودک و نوجوان در فعالیت تبلیغی بین الملل به عنوان یک اولویت مهم فراموش شده، مطرح و رصد و شناسایی فعالان حوزه کودک و نوجوان در اتصال با شبکه مبلغین دینی زبان دان، به عنوان مقدمه ضروری تحقق تبلیغ حرفه ای ویژه این گروه های سنی در کشورهای مختلف، تاکید شد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید