۱۴۰۲-۰۲-۱۹

موفقیت تیم های حقوقی دانشگاه رضوی در مسابقات موت کورت

مدیر گروه حقوق دانشگاه رضوی از موفقیت تیم های حقوقی دانشگاه رضوی در مسابقات دادگاه های تمرینی و مجازی و صعود مقتدرانه به مرحله بعد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا یزدانی، مدیر گروه حقوق دانشگاه رضوی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می کند و با تیم های قدر و با سابقه حضور بیشتر رقابت داشته است از موقیت دو تیم دانشگاه رضوی سخن گفت.

مدیر گروه حقوق دانشگاه رضوی گفت: تیم الف دانشگاه با پشت سرگذاشتن تیم های قدرتمند و باتجربه دانشگاه فردوسی و آزاد به مقام دوم دست یافت و مستقیم به فینال مسابقات صعود کرد.

وی افزود: تیم دوم دانشگاه هم رتبه چهارم را کسب کرده و به مرحله بعدی مسابقات صعود کرده است اما نکته قابل توجه اینکه دانشجویان ما تا کنون در این مسابقات شرکت نکرده و کمترین تجربه در این مورد نداشتند.

عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی بیان داشت: هدف گروه حقوق از ارسال تیم به مسابقات صرفا کسب تجربه بود. بر این اساس  موفقیت تیم های حقوقی را خدمت ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترم و دانشجویان به ویژه رشته حقوق تبریک عرض می کنم.

وی افزود: دانشگاه رضوی در اولین تجربه حضور در این مسابقات با اختلاف امتیاز کمی از تیم نخست، در رتبه دوم قرار گرفت و به مرحله فینال راه یافت و تیم ج دانشگاه با کسب رتبه چهارم به مرحله دوم راه یافت.

وی ادامه داد: مرحله اعلام نتایج در سالن شهید سلیمانی دانشگاه رضوی برگزار شده و مرحله دوم مسابقات با محوریت حقوق خانواده به میزبانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی پنجشنبه ۲۱اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۱۵ در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر یزدانی در پایان به بیان اسامی دانشجویان شرکت کننده در این دو تیم پرداخت و گفت: آقایان محمد کلیچ، ماهان کرمانی، محمد حسین رفیعی کهمینی و رضا مهرابی گلناآبادی در گروه الف و آقایان احسان باقرزاده کلیبر، علی دلمرادی، احمد قربانی فریمانی و امیر محمدی در گروه ج قرار دارند.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید