از سوی رییس دانشگاه رضوی ابلاغ شد؛
۱۴۰۱-۱۲-۲۴

انتصابات جدید دانشگاه رضوی

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری در احکامی جداگانه انتصابات جدید دانشگاه علوم اسلامی رضوی را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رییس دانشگاه رضوی طی دو حکم حجت الاسلام  دکتر سید محمود مرویان حسینی را به عناوین عضو شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رضوی و عضویت در شورای آموزش دانشگاه به مدت یک سال منصوب کرد.

در این دو حکم تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق علمی و اجرایی حجت الاسلام دکتر مرویان حسینی ذکر شده و مواردی همچون همفکری و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقاء برنامه های فرهنگی در جهت تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی، و نیز ارائه راهکار برای ارتقاء رتبه آموزشی دانشگاه به عنوان انتظارات بیان شده است.

رییس دانشگاه رضوی در حکمی دیگر حجت الاسلام دکتر جعفر زنگنه را به عنوان مشاور ریاست در امور هیئت علمی به مدت یکسال منصوب کرد و با توجه به مراتب دانش، تخصص و تجارب، انتظار مشاوره در امور آمورشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری و نیز شرکت فعال در جلسات هیئت رییسه و شوراهای دانشگاه مطرح شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری در حکمی دیگر حجت الاسلام دکتر مصطفی فقیه اسفندیاری را به عنوان مشاور ریاست در امور بین الملل به مدت یکسال با نظر به تجارب ارزشمند و سوابق علمی و اجرایی موفق و انتظار ارائه مشاوره در جهت رویکرد تحولی دانشگاه و ارتقای جایگاه آن بیان کرده است.

رییس دانشگاه رضوی در حکم پنجم حجت الاسلام محمود احمدی سینایی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی منصوب کرده و با توجه به تعهد و تجربه و آشنایی به امور فرهنگی و احساس وظیفه نسبت به آن انتظار ارتباط صمیمی با طلاب و دانشجویان و کمک به رشد و شکوفایی آنها و نیز پرداختن به این امور را با توجه به طرح جامع توسعه دانشگاه مطرح کرده است.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید