۱۴۰۱-۱۰-۲۱

مراسم تقدیر از واقفین دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد

با ابتکار دانشگاه رضوی، مراسمی برای تقدیر از واقفین این نهاد علمی فرهنگی برگزار و از این نیک اندیشان این عرصه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در راستای تکریم اندیشه ماندگار وقف و تقدیر از واقفین نیک اندیش دانشگاه رضوی که برای موضوعات پژوهش، سلامت، تحصیل و دیگر امور این نهاد علمی فرهنگی بذل مال داشته و در مسیر خدمت به دین و حضرت رضا(ع) اقدام کرده اند، مراسمی در سالن شیخ بهایی دانشگاه رضوی با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین و مرکز وقف و نذر آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گزارشی از فعالیت های علمی و پژوهشی و فرهنگی دانشگاه ارائه کرد و در ادامه از اهمیت وقف و کرامت این اندیشه ماندگار سخن گفت.

در ادامه حجج اسلام والمسلمین دکتر روشن ضمیر و فقیه اسفندیاری نیز وقف و ثمره دنیوی و اخروی آن سخن گفته و نیک اندیشی و اراده واقفین را در قدم زدن در این مسیر مورد تمجید قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری نیز از مرکز وقف و نذر آستان نیز پیرامون تسهیل مراحل وقف و نذر و کاهش زمان آن در ثبت اسناد به صورت قانونی سخن گفت و به مواردی از وقف های ممتاز اشاره کرد.

در بخش پایانی این مراسم واقفین دانشگاه علوم اسلامی رضوی به بیان نکاتی در زمینه وقف و برکات آن در زندگی سخن گفتند و ضمن اشاره به نیت و انگیزه خویش نسبت به این عمل نیک و ماندگار توصیه کردند.

در پایان با هدایای متبرکی از حرم مطهر رضوی نظیر تسبیح و مهر و انگشتر تهیه شده از سنگ های اطراف ضریح و لوح یادبود به همراه فیش مهمانسرای امام رضا(ع) از واقفین نیک اندیش تقدیر و تجلیل شد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید