۱۴۰۱-۰۵-۱۲

زمینه های همکاری دانشگاه رضوی با مراکز علمی مالزی بررسی شد

در دیدار حجت الاسلام دکتر باقری و دکتر اورعی با رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، زمینه های همکاری با مراکز علمی مالزی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام دکتر باقری، مسول دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان به همراه دکتر اورعی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی ضمن  حضور در دانشگاه رضوی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط، رییس این نهاد علمی فرهنگی  دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار زمینه های همکاری با دفتر فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نمایندگی خراسان بررسی شد که قرار به نهایی  شدن موارد مطرح در گفت و گو، در جلسه دیگری با حضور معاون پژوهشی دانشگاه رضوی، برای آغاز همکاری ها شد.

دکتر اورعی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی نیز در گفت و گو با رییس دانشگاه از وجود زمینه های مختلف نظیراقتصاد اسلامی، جامعه شناسی و علوم اجتماعی جهت همکاری دانشگاه رضوی با مرکز علمی و موسسات قرآنی مالزی سخن گفت.

بر این اساس بنا شد جزئیات دقیق تری از اینگونه همکاری ها از سوی رایزن فرهنگی ایران در مالزی، در حوزه مباحث قرآنی، مسائل اجتماعی و جامعه شناسی، اقتصاد اسلامی، بانک داری اسلامی و بیمه ارائه شده تا پس از بررسی نحوه همکاری ها نیز اعلام شود.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید