۱۴۰۱-۰۵-۱۱

زمینه های همکاری دانشگاه رضوی و آموزش و پرورش بررسی شد

دردیدار رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، زمینه های همکاری بررسی و بر تهیه تفاهم نامه ای در این باب تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط، رییس دانشگاه رضوی با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی به معرفی دانشگاه، رشته های موجود، توانمندی‌ها و فارغ‌التحصیلان دانشگاه پرداخت.

وی در ادامه به دیدار تولیت محترم آستان قدس رضوی با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و از ابراز تمایل وزیر در استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه سخن گفت.

حجت السلام والمسلمین دکتر خیاط با اشاره به نقش بی بدیل آموزش و پرورش در تربیت نسل جوان انقلابی و معتقد، نسبت به زمینه های مختلف همکاری اعلام آمادگی کرد.

در ادامه سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و خوشامدگویی به همکاری با حوزه علمیه خراسان اشاره کرد و زمینه های همکاری را متعدد دانست.

وی در این دیدار به راه های جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه در آموزش و پرورش اشاره کرد و نیزاز معرفی دانشگاه به دانش آموزان نخبه و حضور دانش آموزان در دانشگاه و استفاده از ظرفیت دانشگاه و اعضای هیأت علمی در تدوین کتب درسی و تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش آموزان  و معلمان و مدیران سخن گفت.

در پایان تصمیم بر آن شد که پیش نویس تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از سوی اداره کل تهیه و با اعمال نظرات دانشگاه نهایی شده و ضمن امضای طرفین اجرا و مبنای گسترش و ادامه همکاری ها قرار گیرد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید