پروفسورصابرعلی مطرح کرد؛
۱۴۰۱-۰۳-۲۶

درخواست همکاری بین دانشگاه مصباح الدوجی پاکستان و دانشگاه رضوی

جانشین رئیس دانشگاه مصباح الدوجی به همراه جمعی از اساتید و دانشجویان خود با حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بخش های مختلف این نهاد علمی فرهنگی دیدن کرده و خواستار تعامل و همکاری در زمینه پژوهش شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، جمعی متشکل از 25 استاد و دانشجوی دکترای دانشگاه مصباح الدوجی کشور پاکستان با حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بخش های مختلف این نهاد علمی فرهنگی دیدن کردند.
این گروه که با هماهنگی معاونت امور بین الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در شهرمشهد حضور یافته اند، ضمن بازدید از دانشگاه علوم اسلامی رضوی از نزدیک با بخش ها و فعالیتهای مختلف این دانشگاه آشنا شدند.

 در ابتدای این بازدید پس از آشنایی با امکانات و ظرفیتهای این دانشگاه از کتابخانه تخصصی دیدن کردند و با کتابهای موجود در این کتابخانه با موضوعات مختلف قرآنی، تفسیری، فسلفه، تاریخ، ادیان، روانشناسی، منطق، علم اخلاق و... آشنا شدند.
 جانشین رئیس دانشگاه مصباح الدوجی؛ پروفسورغلام صابرعلی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: ایران کشوری بسیار بزرگ است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با دوراندیشی و مدیریت صحیح دارای مراکز علمی و پژوهشی بسیار زیادی است که  جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ضمن اشاره به کتابهای موجود در کتابخانه دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: در این کتابخانه آثار بسیار فراوانی با موضوعات ادیان و مذاهب و قرآن موجود است و خوشحال می شویم که اساتید و دانشجویان پاکستانی بتوانند از این آثار استفاده کنند.
پروفسورصابرعلی یکی از ویژگیهای مهم این کتابخانه را پرداختن به موضوعات سایر ادیان و مذاهب دانست و گفت: دانشجویان، محققان و پژوهشگران در رشته‌های مختلف فلسفه و عرفان، تاریخ، علوم قرآنی، نفسیر و... می توانند از آثار این کتابخانه بهره‌مند شوند.
جانشین رئیس دانشگاه مصباح الدوجی تصریح کرد: آثاری با موضوعات ادیان و مذاهب نشان دهنده مشترکات دینی بین مسلمانان و سایر ادیان است که این موضوع موجب وحدت هر چه بیشتر بین ادیان و مذاهب خواهد شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از فرصت فراهم شده برای این بازدید از سوی مسئولان آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر کرد و بر تعامل و همکاریهای هر چه بیشتر بین دو دانشگاه مصباح‌الدوجی و علوم اسلامی رضوی در حوزه انتشار آثار و پژوهش‌ها تاکید کرد.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید