روایتگر دفاع مقدس:
۱۴۰۱-۰۳-۰۸

شهدای جوان در جنگ خالصانه به میدان آمدند

اولین اتحاد بلوک شرق و غرب برای از بین بردن کشور اسلامی در زمان دفاع مقدس اتفاق افتاد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حسن باخرد رزمنده و راوی دفاع مقدس در جمع طلاب و دانشجویان دانشگاه رضوی حاضر در مراسم هیئت میثاق با ولایت گفت: اولین باری که بلوک شرق و غرب باهم متحد شدند در زمان دفاع مقدس بود که دست در دست کمر به نابودی میهن اسلامی ما بستند.
وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، تیپ فاطمیون و مدافعان حرم با اشاره به ایثار گری و فداکاری آنان گفت: کمک مالی و نظامی شوروی و اروپا و آمریکا به صدام و رژیم بعث واضح بود طبق آنچه در منابع غربی آمده، تمام کشور هایی که تصور آن را می‌شود کرد در این جنگ از نظر مالی و نظامی به صدام کمک کردند.

راوی دفاع مقدس گفت: در مقابل این دشمنان، جمهوری اسلامی هیچ چیز برای دفاع نداشت اگر هم داشت با دستور فرمانده وقت کل قوا یعنی بنی صدر اجازه استفاده از آن ها را نداشتند.
وی به بیان ویژگی های صحیح روایتگری پرداخت و در این باره گفت: عده ای جنگ را محدود به چند شهید شاخص مثل شهیدان برونسی، کاوه، باقری و سلیمانی کرده اند و القا می‌کنند که شهدای ما همه معصوم و دور از گناه بودند، با اینکه بسیاری از شهدای ما جوانان و نوجوانانی بودند که برای عشق به اسلام و کشورشان خالصانه شهید شدند.
وی در پایان به قرائت وصیت نامه یکی از شهدای دفاع مقدس پرداخت و در مورد اخلاص و عشق به مردم کشور و اسلام عزیز در قلوب آن شهدای والامقام سخن گفت.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید