در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی کارگر؛
۱۴۰۱-۰۲-۱۱

رییس دانشگاه رضوی روز کارگر را تبریک گفت

حجت الاسلام دکترخیاط در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی کارگر، ضمن تبریک این روز، به همراهی این قشر زحمت کش با نظام و ایستادگی پای انقلاب اشاره کرد و خواستار رسیدگی مسولان نسبت به وضعیت آنان شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط، رییس دانشگاه رضوی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی کارگر، ضمن تبریک این روز به ایستادگی و مقاومت این قشر پای نظام و انقلاب اشاره کرد و خواستار خدمت رسانی و رسیدگی به وضعیت آنان شد.

متن بیانیه از قرار زیر است:

به نام خدا

وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَىٰ

سیره انبیا و اولیاء الهی  تحمل رنج و سختی برای به دست آوردن رزق و روزی پاک بوده است. شرافت و عزت با نام کارگر عجین شده و کمال  انسانی را به نمایش گذاشته است.

آیات و روایات ما از این قشر زحمت کش به نیکی سخن گفته و  و بزرگان ما نظیر امامین انقلاب بر همت بلند و طَبع انسانی آنها اشاره داشتند.

آنها دلاوران عرصه تولید و خدمت و جهاد هستند که از ابتدای این انقلاب همراه با نظام بوده و با وجود تلاش بسیار، معیشت سختی را گذران می کنند اما همچنان پای کار ایستاده و از دست رنج پاک خود ارتزاق کرده و چرخ های توسعه اقتصادی و معیشت کشور را با قدرت و قوت ناشی از ایمان به خدا و روز جزا به حرکت در می آورند.

باشد که مسولان و دست اندرکاران این نظام، قدردان این زحمات بوده و در راستای تسهیل دشواری های زندگی و خدمت رسانی به این قشر بزرگ، اقدامی بجا و درخور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.

سلامتی و عزت و برکت روزی، و روزشان مبارک.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید