امام جمعه بهبهان:
۱۴۰۰-۱۱-۰۹

دانشگاه رضوی حوزه ای تمام عیار و فعال در زمینه علوم جدید است

خراسان رضوی - حجت الاسلام ناصری ضمن بازدید از دانشگاه رضوی و آشنایی با بخش های مختلف آن و اطلاع از فعالیت های علمی پژوهشی، این نهاد علمی را حوزه علمیه ای تمام عیار دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان ضمن بازدید از دانشگاه رضوی و آشنایی با بخش های مختلف آن و اطلاع از فعالیت های علمی پژوهشی، این نهاد علمی از دعوت و پذیرش مسولان دانشگاه برای حضور در این فضای علمی معنوی تشکر کرد.

وی افزود: از فرمایشات رئیس محترم دانشگاه استفاده کردیم مطالب مهمی را عنوان کردند، خصوصیاتی  که ما برداشت کردیم از این مساله این بود که این دانشگاه هم هویت دینی و اسلامی خود را به صورت یک حوزه علمیه تمام عیار حفظ کرده است و در عین حال تلاش می کند  که با علوم جدید در سطح دانشگاه ها مرتبط باشد.

امام جمعه بهبهان بیان داشت: این دانشگاه مطالب حوزه های علمیه را که مطالب عمیقی است در واقع به روز رسانی می کند و این یک خصوصیت بسیار بالایی است که می تواند همراه با موفقیت باشد.

وی افزود: همین که طلاب توانایی این را پیدا کنند که علوم حوزوی را به سبک جدید با به روز رسانی جدیدی ارائه کنند خود یک موفقیت بزرگ است.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید