از سوی معاون وزیر آموزش عالی عراق درخواست شد؛
۱۴۰۰-۱۰-۲۳

همکاری علمی فرهنگی و پذیرش دانشجوی عراقی در دانشگاه رضوی

اسعد غنی ضمن حضور در دانشگاه رضوی نسبت به همکاری های علمی بین دانشگاه های عراق و رضوی و نیز پذیرش دانشجوی عراقی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر خیاط، رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت و گو با روابط عمومی این نهاد علمی پیرامون دیدار با معاون وزیر آموزش عالی عراق بیان داشت: ابتدا دیداری با این هیئت عراقی در سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس داشتیم که به تناسب توضیحی از دانشگاه و فعالیت های آن ارائه شد بر این اساس تمایل داشتند از این دانشگاه بازدید کنند.

وی افزود: اسعد غنی و هیئت همراه ضمن حضور در دانشگاه اطلاعاتی پیرامون فعالیت ها و عملکرد خواستند که در مورد رشته ها و مقاطع تحصیلی و تاریخچه تحصیل در دانشگاه و نیز امکان تعاون و همکاری های علمی فرهنگی بین دانشگاه رضوی و دانشگاه های عراق ارائه شد.

رییس دانشگاه رضوی بیان داشت: ابراز تمایل و خرسندی شد که همچون دیگر دانشگاه های ایران نسبت به پذیرش دانشجوی عراقی، دانشگاه رضوی نیز با توجه به نوع تحصیلات و نظام جامع حوزوی و آکادمیک  که در این نهاد علمی ارائه می شود به عنوان تجربه جدیدی برای دانشجویان و سیستم آموزش عالی عراق ثبت و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی افزود: درخواست شد در برشوری مشخصات دانشگاه، نظام تحصیلی و رشته ها و مقاطع و نیز مورد تایید بودن دانشگاه از سوی وزارت علوم را ثبت و ارائه بدهیم تا در لیست دانشگاه های مورد تایید آموزش عالی عراق قرار گرفته و دانشجوی عراقی در آینده پذیرش شود.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید