۱۳۹۸-۰۳-۲۱

دانشگاه علوم اسلامی رضوی میزبان نشست علمی «حج، جهان اسلام و معامله قرن»

نشست علمی حج، جهان اسلام و معامله قرن به دو زبان عربی و انگلیسی دوشنبه بیستم خرداد ماه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ، نشست علمی حج، جهان اسلام و معامله قرن صبح دیروز دوشنبه بیستم خرداد ماه در آمفی تئاتر دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.
این گزارش حاکی است این نشستبا هدف بررسی نقش حج و جهان اسلام در بررسی موضوع معامله قرن و برگزاری مقدمات نشست کشورهای عربی با آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضی کشورهای اروپایی با این موضوع برگزار شد و در این نشست مهمانانی از جمله ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین حضور داشتند.
در این حجت الاسلام دکتر وحدتی شبیری رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی به قرائت بیانیه به زبان عربی در حمایت از فلسطین پرداخت و همچنین نماینده بعضی از جریانات جهادی از فلسطین مانند ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین و عبدالواحدعلی بایی از اساتید اهل سنت حوزه علمیه تایباد به زبان عربی به ایراد سخنرانی پرداختند.
بر اساس این گزارش دکتر رحیم زاده استاد دانشگاه امام رضا به زبان انگلیسی سخنرانی خود را ایراد  نموده و همچنین چهره‌های دانشگاهی و علمی کشور برای پرداختن به موضوع حج و موضوعات سیاسی معامله قرن در این نشست حضور داشتند.
شایان ذکر است در این نشست بیانیه  مدیر بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در این جلسه در حمایت از جهاد اسلامی فلسطین قرائت شد ودر پایان جلسه به پرسش و پاسخ شفاهی پرداخته شد.
شایان ذکر است در این نشست ، دانشجویان زباندان دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مبلغان زباندان اداره زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی و سازمان حج و زیارت خراسان نهادهایی چون دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه فردوسی مشهد حضور فعال داشتند.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید