۱۳۹۸-۰۱-۲۸

آغاز ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

ثبت نام در آزمون اختصاصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بین برادران واجد شرایط در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی آغاز شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ثبت نام صرفاً از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی azmoon.razavi.ac.ir بوده و در مقطع کارشناسی دارندگان پایه شش حوزه علمیه و نیز دارندگان مدرک پیش دانشگاهی رشته های تجربی، انسانی و ریاضی می توانند ثبت نام نمایند.
این گزارش حاکی است داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می بایست دارای مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا سطح دو حوزه علمیه باشند و داوطلبان مقطع دکتری نیز باید مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزه علمیه را دارا باشند.
بر اساس این گرارش آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در بعد از ظهر جمعه مورخ 21 تیرماه 98 آغاز می گردد.
رشته های مقطع کارشناسی علوم قرآنی و حدیث، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، اقتصاد و زبان و ادبیات عربی خواهد بود.
رشته های مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآنی و حدیث، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی و فلسفه و کلام اسلامی و در مقطع دکتری نیز رشته های مورد پذیرش علوم قرآنی و حدیث، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، فلسفه و کلام اسلامی و فقه جزایی خواهد بود.
شایان ذکر است جزئیات آزمون مشتمل بر دروس امتحانی، ضریبها، مکانهای آزمون و... در دفترچه آزمون که پیوست خبر می باشد در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.
 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید