۱۳۹۴-۰۷-۱۱

برگزاری اردوی دو روزه دانشجویان ورودی جدید در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان

اردوی دو روزه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی 94 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته با هدف آشنایی دانشجویان با بخشهای مختلف دانشگاه و مسئولان این مرکز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه طی این اردو دانشجویان از بیانات مدیران دانشگاه از جمله رئیس دانشگاه و امام جمعه موقت مشهد مقدس بهره مند شدند.
این گزارش حاکی است حجت الاسلام و المسلمین فرزانه طی سخنانی با برشمردن اهداف دانشگاه در تربیت نیروهای تأثیر گذار در سبک زندگی مردم تأکید کرد افرادی برای اسلام مفیدند که ابتدا دستورات اسلام را یادبگیرند، و سپس در خود متبلور نمایند و در نهایت با رفتار خود در سبک زندگی دیگر مردم جامعه تأثیر بگذارند.
وی تأکید کرد در تدوین برنامه دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با اساتید و کارشناسان مختلف مشورت صورت گرفته و برنامه ای پربار مصوب شده است، و هدف نهایی آن تربیت نیروهایی است که به مدد فضای علمی و معنوی آن در جوار حرم امام هشتم(علیه السلام)، بتوانند علاوه بر ساخته شدن در سایه مکتب اسلام بر مردم جامعه نیز تأثیر بگذارند و البته این موضوع در توان دانشجویان دانشگاه هست.
طی دو روز اردوی دانشجویان، حجج اسلام شریعتی نژاد معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر امامی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر یزدانی مدیر آموزش، دکتر جهانگیری مدیر گروه فقه و اصول و آقای پورزرندی معاون پشتیبانی دانشجویان را با حوزه های متبوع خود آشنا کردند.
همچنین مدیران گروههای مختلف آموزشی، مدیر کتابخانه و مدیر گروه دروس عمومی و پایه طی جلساتی به طور تخصصی در مورد مجموعه خود به ایراد سخن پرداختند.
دانشجویان ورودی 94 طی آزمون اختصاصی در اردیبهشت ماه سال جاری وارد مرحله مصاحبه شده و بعد از طی این مرحله به دانشگاه علوم اسلامی رضوی راه یافتند.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید