۱۳۹۵-۰۶-۰۶

چهارمین اردوی علمی، آموزشی و فرهنگی طلبه جوان و بصیرت سیاسی

چهارمین دوره اردوی علمی، آموزشی و فرهنگی طلبه جوان و بصیرت سیاسی ویژه طلاب و دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی شهریور ماه سال جاری باحضور اساتید مطرح کشوری در زمینه های سیاسی-فرهنگی-اجتماعی و تاریخی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ، چهارمین دوره  اردوی علمی، آموزشی و فرهنگی طلبه جوان و بصیرت سیاسی از هشتم الی پانزدهم شهریور در دانشگاه امام صادق(ع)تهران  و با حضور اساتید مطرح کشوری در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و تاریخی برگزار خواهدشد.
مجتبی غیوریان کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: در این اردو چهل نفر از طلاب و دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و تعدادی از طلاب و دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) حضور خواهند داشت.
غیوریان افزود:در پایان اردو از کلیه شرکت کنندگان آزمون کتبی گرفته می شود و پس از قبولی در امتحانات گواهینامه شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

در چهارمین دوره آموزشی طلبه جوان،یکی از مباحث آموزشی مبحث اقتصاد مقاومتی است که با حضور اعضاء هیات علمی و اساتید برتر کشور  چون دکتر عبدالملکی، پیغامی ، براتی و زاهدی وفا برگزار خواهد شد که در پایان به افرادی که در امتحان آن نیز قبول شوند گواهی نامه گذراندن دوره اقتصادمقاومتی اعطا خواهد شد .
مسئول اردوی طلبه جوان و بصیرت سیاسی گفت: از برنامه های جانبی این دوره میتوان به دیدار طلاب و دانشجویان با اساتید وبزرگان حوزه و دانشگاه از جمله حضرت آیت الله جوادی آملی و استفاده از بیاناتشان اشاره کرد .
از برنامه های متنوع فرهنگی دوره طلبه جوان امسال بازدید از موزه عبرت (زندان کمیته مشترک ساواک)، مجموعه فرهنگی کاخهای سعدآباد و مجموعه تاریخی بهارستان ، موزه مشروطیت و ساختمان قدیم مجلس شورای ملی ودیگر اماکن فرهنگی وتاریخی تهران اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید