۱۳۹۴-۰۹-۱۲

حرکت در مسیر تمدن سازی اسلامی ، نقطه هدف تلاش دانشجویان رشته علوم قرآنی وحدیث

حرکت در مسیر تمدن سازی اسلامی و مدیریت اسلامی جهان باید هدف دانشجویان رشته علوم قرآنی وحدیث باشد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ، نشست صمیمانه دانشجویان این رشته قرآنی با اعضای هیات علمی و مدیر گروه این رشته برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی جلائیان مدیر مرکز پژوهش دانشگاه در این جلسه در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان گفت : هدف شما دانشجویان باید خیلی فراتر از کار در کشور باشد و باید برای تمدن سازی وگفتمان سازی جهان اسلام  گام بردارید که برای دانشجویان علاقه مند وفعال این رشته جای کار بسیاری دارد. 
این عضو هیات علمی دانشگاه در ادامه افزود، هدف از این رشته فهمیدن قرآن وحدیث و حرکت در این مسیر است و باید آنقدر توانمند باشید که به فرموده مقام معظم رهبری برای هر نقطه که هستید مدیر باشیدبرای عالم هستی.
در ادامه این جلسه دکتر محمد جواد ایروانی مدیر گروه علوم قرآنی وحدیث دانشگاه تغییر رشته در همه رشته ها را امری طبیعی دانست.
دکتر ایروانی افزود، وجود تغییر رشته در حدود 5 درصد برای دانشجویان بعضی رشته ها، حتی رشته های درآمدزا از دید برخی افراد را طبیعی دانست.
مدیر گروه علوم قرآن وحدیث دانشگاه با بیان خاطره ای از دوران دانشجوئی خودگفت ، دانشجویان این رشته باید با عشق وعلاقه کارکنند و در زمانی که خودم دانشجوی کارشناسی بودم تفسیر نمونه والمیزان قرآن را تا جز بیستم قرآن کریم در 4 دفتر چهل برگ خلاصه نویسی نمودم و هنوز بنظرم باز کار جدی انجام نداده ام .
در ادامه این نشست صمیمی حجت الاسلاتم دکتر روشن ضمیر از اعضای عیات علمی دانشگاه در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت من معتقد به کار و تلاش هستم ولی با آمارهایی که مطرح می کنیم نباید دچار غرور شویم که ما را از مسیر اصلی منحرف می کند. 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید