۱۳۹۴-۰۹-۲۸

در آینده نزدیک ، نیجریه کشور شیعی مذهب خواهد شد

یکی از یاران شیخ زکزکی گفت در آینده نیجریه کشور شیعی مذهب و منشا نجات مردم مظلوم آفریقا ا زشر استکبار خواهد شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ، در مراسم اعلام همبستگی اساتید ، کارکنان، طلاب و دانشجویان با مسلمانان مظلوم نیجریه یکی از یاران شیخ زک زکی گفت : نیجریه در آینده نزدیک کشور شیعی و منشا نجات مسلمانان آفریقا خواهد شد.
یعقوب جبریل عیسی از یاران شیخ زکزکی رهبر شیعیان نیجریه در دانشگاه رضوی گفت : ما هنوز زنده ایم و ان شا الله تا زنده ایم مقاومت تمام نشده است.
یعقوب جبریل عیسی در خصوص تاریخ نیجریه گفت ، این کشور از اولین کشورهایی است که از چنگال استعمار گران خارج شده است و ازگذشته 85 درصد جمعیت آن مسلمان بوده اند اما بخاطر مسایل سیاسی در اینترنت 60 درصد نوشته شده است .
وی با اشاره به اینکه در کشورهایی که خود اهل بیت علیهم السلام در آنجا زندگی کرده اند چقدر شیعه داریم در حالی که پس از انقلاب اسلامی ایران این کشور دومین کشوری است که در آن مردم شیعه شده اند.
یعقوب جبریل عیسی گفت با وجود فعالیتها و پیگیری های شیخ زک زکی و پیروان ایشان باعث شد درس های اسلامی در مدارس و دانشگاه های نیجریه جزو برنامه ها شود.
وی در ادامه گفت در لاگوس پایتخت قدیم نیجریه بانوان جهت مبارزه با بی حجابی پیش قدم شدند.
این طلبه نیجریه ای در ادامه گفت با توجه به کشته شدن کودکان 1 و 2 ساله و زنان درحادثه اخیر قطعا این نیز همانند قیام کربلا مایه قیام وپیروزی خواهد شد و نیجریه به یک کشور شیعی مذهب تبدیل خواهد شد.
وی در پایان گفت ما هنوز زنده ایم و ان شا الله تا زنده ایم مقاومت تمام نشده است .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید