۱۳۹۱-۱۰-۱۲

واحد فرهنگی و تربیتی در دهه اول دیماه

واحد فرهنگی تربیتی معاونت فرهنگی و دانشجویی ده برنامه فرهنگی را با همت دانشجویان دانشگاه برگزار کرد.
این گزارش حاکی است طی این ده روز با استفاده از سامانه پیامکی سراج المنیر هر روزه یک پیامک حدیثی مرتبط با مباحث تربیتی و تبلیغی کاربردی برای استفاده دانشجویان ارسال شده است که در نهایت با برگزاری مسابقه از حافظان این احادیث تقدیر خواهد شد.
اولین جلسه طرح آموزش احکام کلیدی و کاربردی مورد نیاز مبلغین با حضور حجت الاسلام عربی از مبلغین مرکز پاسخگویی حرم مطهر در روز یکشنبه و به همت هیئت مذهبی رهپویان ولایت برگزار گردید.
بر اساس این گزارش سه جلسه از سلسله جلسات مهارتهای زندگی با حضور استاد عوامی طی روزهای سوم، پنجم و دهم دی در سالن اجتماعات دانشگاه با محوریت دفتر مشاوره دانشجویی شکل گرفت.
برگزاری جلسات مشاوره در زمینه ازدواج نیز از دیگر برنامه های دهه اول بود که روز یکشنبه سوم دی با حضور استاد عوامی پذیرای دانشجویان متقاضی بود.
دوشنبه چهارم دیماه نیز روز برگزاری همایش شیوه های نوین تبلیغ با حضور دکتر غضبانی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم و با مدیریت گروه منادیان معارف دانشگاه بود .
جلسه درس اخلاق هفته گذشته روز چهارشنبه ششم دیماه با حضور استاد کمیلی در مسجد دانشگاه برگزار شد. همچنین در همین روز مجلس عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی نیا و مداحی حاج اسماعیل حیدری برگزار گردید.
همچنین به همت کارگروه درس اخلاق، دانشجویان از جلسات تخصصی استاد حاج شیخ جعفر ناصری از اساتید حوزه علمیه قم ومشاوره خصوصی اخلاق این استاد اخلاق برخوردار شدند.
روز یکشنبه دهم همچنین دومین جلسه آشنایی با احکام کلیدی با حضور حجت الاسلام دارینی در مسجد دانشگاه برگزار شد.
دفتر فرهنگی تربیتی از واحدهای نوپای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است که با هدف برنامه ریزی و ساماندهی فعالیتهای فرهنگی دانشجویان پایه گذاری شده است.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید