۱۳۹۵-۰۳-۳۰

صعود شبانه گروه کوهنوردی بصیرت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به قله چمن ارتفاعات بینالود

گروه کوهنوردی بصیرت دانشگاه علوم اسلامی رضوی در کوه پیمایی شبانه به قله چمن ارتفاعات بینالود صعود کردند.
به گزارش روابط  عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، گروه کوهنوردی بصیرت اساتید و کارکنان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سلسله برنامه های کوه پیمایی و شب پیمایی این بار به قله چمن ارتفاعات بینالود صعود کردند. 
در این برنامه صعود 22 نفر از اعضای گروه کوهنوردی بصیرت حضور داشتند و عصر پنجشنبه 28 خرداد ماه جاری ، از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) حرکت انجام شد و پس از صرف افطار در پای کوه افراد با تجهیزات مخصوص صعود شبانه به سمت قله چمن زشک در ارتفاعات بینالود حرکت کردند.
هدف این گروه کوهنوردی انجام ورزش سالم همراه با شادابی ونشاط  در همه ایام سال حتی در ماه مبارک رمضان  است.
صعودهای شبانه در شبهای وسط ماههای قمری به علت وجود نور مهتاب و روشنایی عالی با جذابیت خاصی همراه است.
با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به ورزش همگانی سالم و ضرورت شادابی و نشاط  در محیط کاری کارمندان و افزایش  کارآیی پرسنل ، تیم گروه کوهنوردی بصیرت دانشگاه علوم اسلامی بیش از یک سال است که کوه پیمایی هفتگی در ارتفاعات اطراف مشهد و کوهنوردی ماهیانه در ارتفاعات استان را انجام می دهند. 
از جمله صعودهای شبانه گروه کوهنوردی دانشگاه علوم سالامی رضوی در یک سال اخیر صعود به قله شیر باد، قله بینالود از مسیر فریزی و قله فلسکه می باشد.
کارکنان آستان قدس رضوی که علاقه مند به همراهی در این گروه هستند با روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی به شماره  تلفن 32211412  تماس بگیرند.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید