تولیت آستان قدس رضوی در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی:
۱۳۹۷-۰۷-۲۵

دانشگاه علوم اسلامی رضوی پویایی و پیشرفت همراه با ابتکار و خلاقیت را باید سرلوحه خود قرار دهد

تولیت آستان قدس رضوی در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت دانشگاه باید پویایی و پیشرفت همراه با خلاقیت و ابتکار در فضای علمی اندیشه ای کادر سازی و در راستای اجتهاد تمدن ساز که زیربنایش علوم حوزوی و دانشگاهی را سرلوحه کار خود قرار دهد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تولیت آستان قدس رضوی امروز چهارشنبه 25 مهرماه در دیدار صمیمانه با اعضای هیئت علمی دانشگاه ضمن اینکه نه ایستایی و نه عقب گرد را حق دانشگاه ندانست بر پویایی و پیشرفت دانشگاه تأکید کرد.
این گزارش حاکی است آیت الله رئیسی در این دیدار به اساتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی تأکید کرد وظیفه اساتید این است در راستای رساندن دانشگاه به وضعیت مطلوب تلاش نمایند و نباید به وضع موجود علی رغم تلاش فراوانی که تاکنون شده قانع باشند.
رئیس هیئت امنای دانشگاه به استادان دانشگاه علوم اسلامی رضوی توصیه کرد نگاه تحولی را در ذهن خود حکمفرما نمایند و ادامه داد برای تحول می توان از کمک دانشجویان استفاده وافر برد و تأکید کرد می توان به بورسیه برای استفاده آتی از دانشجویان دانشگاه خصوصاً در تحصیلات تکمیلی برای توسعه و تحول در دانشگاه فکر کرد.
آیت الله رئیسی همچنین بر تشکیل کانون فارغ التحصیلان دانشگاه تأکید کرد و ادامه داد برگزاری جلسه با دانش آموختگان کار مفیدی است ولی باید این ارتباط دو طرفه در قالب کانون فارغ التحصیلان ساماندهی شود و دانش آموختگان دانشگاه نباید نسبت به دانشگاه احساس جدایی نمایند.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان از طرحهای آستان قدس رضوی ایجاد دو مدرسه جدید ثامن الحجج و امیر المومنین (ع) با هزینه آستان قدس رضوی در راستای نیروسازی در زمینه معارف اسلامی خبر داد و تأکید کرد آستان قدس رضوی هم با توسعه فضای دانشگاهی و هم حوزوی در این راستا تلاش می کند.
تولیت آستان قدس رضوی بحث تربیت نیروی انسانی برای آستان قدس رضوی به وسیله دانشگاه علوم اسلامی رضوی را امری جدی و مورد تأکید قرار داد و ادامه داد بایستی بحث ارتباط مدارس امام  رضا(ع) و هدایت خروجی های این مدارس قابل قبول نیست و می بایست این مورد بحث کارشناسی قرارگیرد تا سازو کار هدایت دانش آموزان این مدارس برای ادامه تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی فراهم شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بر هدایت پژوهشهای دانشگاه علوم اسلامی رضوی و بنیاد پژوهشهای اسلامی به سوی پژوهشهای کاربردی، مسائل روز و مستحدثه تأکید کرد و ادامه داد می توان در این راستا از پتانسیل حرم مطهر رضوی و حضور دانشمندان، علما و مراجع در جوار حرم مطهر رضوی استفاده کرد.
شایان ذکر است در این دیدار رئیس دانشگاه گزارشی از فعالیتهای دانشگاه در طول مدت تصدی در این دانشگاه ارائه کرده و خواستار حمایت بیش از پیش رئیس هیئت امنا و تولیت آستان قدس رضوی در راستای توسعه دانشگاه شد.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید