رئیس دانشگاه در دیدار صمیمانه با تولیت آستان قدس رضوی
۱۳۹۷-۰۷-۲۵

نخستین آزمون پذیرش خواهران در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در آذرماه

رئیس دانشگاه در دیدار صمیمانه اعضای هیئت علمی دانشگاه با تولیت آستان قدس رضوی از برگزاری نخستین آزمون ورودی دانشجوی دکتری از بین خواهران در آذرماه آینده خبر داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری در گزارشی به تولیت آستان قدس رضوی از پذیرش نخستین دوره دانشجوی دکتری در سه رشته از بین خواهران واجد شرایط در سه رشته علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی و حقوق در آذرماه سال جاری خبر داد.
این گزارش حاکی است دکتر وحدتی شبیری اعلام کرد برابر مجوز صادره از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری پذیرش دانشجوی خواهر در دانشگاه علوم اسلامی رضوی  از بین دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزه علمیه می باشد.
رئیس دانشگاه همچنین در این گزارش بر هم افزایی با بخشهای مختلف آستان قدس رضوی و امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های مختلف خبر داد و ادامه داد در این مدت سعی شد اسناد بالادستی دیگری در کنار اساسنامه فاخر دانشگاه نیز تهیه شود.
دکتر وحدتی شبیری در ادامه این گزارش با اعلام تغییرات در دانشگاه در راستای تکامل این مجموعه علمی از ایجاد مراکز تخصصی از جمله مرکز تخصصی وقف خبر داد و ادامه داد با حمایت تولیت آستان قدس رضوی مراکز دیگری نظیر مرکز تخصصی تبلیغ با مرکز مطالعات راهبردی با هدف پرداختن به مسائل روز جامعه تشکیل خواهد شد.
وی همچنین از دیدارهای مختلف با فارغ التحصیلان در مشهد و شهرهای دیگر کشور و نیز تشکیل هیئت های اندیشه ورز در طی این مدت و استفاده از نظرات اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان  در راستای توسعه دانشگاه خبر داد.
شایان ذکر است در این دیدار تعدادی از اساتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز به طرح دیدگاهها و نظرات خود درباره دانشگاه پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید