۱۳۹۷-۱۲-۲۶

رئیس دانشگاه: لزوم ارتباط علمی و فکری دانش آموختگان دانشگاه علوم اسلامی رضوی با دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در جمع دانش آموختگان ساکن استان اصفهان بر لزوم ارتباط علمی و فکری دانش آموختگان دانشگاه علوم اسلامی رضوی با دانشگاه تأکید کرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن وحدتی شبیری در نشست هم اندیشی دانش آموختگان ساکن استان اصفهان گفت:دانش آموختگان دانشگاه عضو خانواده بزرگ رضوی هستند و باید با دانشگاه ارتباط  علمی و فکری داشته باشند.
دکتر وحدتی خاطر نشان کرد:در واقع تمام کسانی که در این دانشگاه تحصیل کرده اند در هر دوره ای عضو خانواده بزرگ رضوی هستند و باید احساس قرابت و نزدیکی داشته باشند که این امر قطعا می تواند منشا یک پیوند باشد که در آینده به کار های بزرگ ختم می شود.
سید حسن وحدتی در ادامه گفت:دانشگاه متعلق به امام هشتم (ع) است که این موضوع می تواند مانند یک نخ تسبیح باشد که دانه های پراکنده را دور هم جمع می کند و اگر ما بتوانیم فارغ التحصیلان دانشگاه را شناسایی و دور هم جمع کنیم بی شک کار ساز خواهدبود.
وی همچنین به دیدگاه دانشگاه های مختلف جهان در مورد دانشگاه علوم اسلامی رضوی پرداخت و گفت:دانشگاه رضوی را در خارج از کشور به عنوان یک مدل می شناسند، مدلی که تعلیمات دینی و حوزوی را با تعلیمات دانشگاهی با هم دارد.
 پیش از این جلسات هم اندیشی ریاست دانشگاه با دانش آموختگان دوره های مختلف در شهرهای مشهد، قم و تهران  نیز برگزار شده است.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید