مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس عنوان داشت؛
۱۳۹۵-۰۷-۰۸

جریان سازش کارامنیت کشور را به مخاطره انداخته اند/مذاکره کنندگان مدیون مدافعان کشورهستند

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت:جریان سازش کار با توهم خود درحال از بین بردن امنیت کشورهستند و مذاکره کنندگان مدیون خون شهدا و مدافعان حرم هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، محمدامین توکلی زاده مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی ظهر امروز دیداری را با دانشجویان این دانشگاه پیرامون هفته دفاع مقدس داشت.
توکلی زاده درخصوص ایجاد جریان دو قطبی درکشور گفت: هرگاه صحبت از دفاع و مقاومت پیش می آید عده ای خیلی سریع دو قطبی جنگ وصلح را به وجودمی آورند به فریب افکار پیرامون این موضوع می پردازند.
وی افزود:به نظر من یکی از موضوعات این هفته باید اصل مقاومت ودفاع باشد و باید درباره  این موضوعات خیلی صریح با مردم درمیان گذاشته شود.
قائم مقام سابق شبکه پنج سیما در خصوص ایجادتنش میان جریان مقاومت خاطرنشان کرد:جریان سازش کار جریان ایثارگر را به تنش زایی و حذف منافع ملی متهم می کنند که این نشان دهنده این است جریان سازش کار در توهمی آشکارقراردارد.
وی به اشتباهات ایجاد جریان دوقطبی درکشور اشاره داشت و ابراز نمود: گاهی خودمان اشتباه می کنیم و با دفاع نابجا از جریان مقاومت حمایت می کنیم که خود این موضوع نیز باعث تقویت این دوقطبی خواهد شد و نباید خودمان را درجریان این دوقطبی قراردهیم.
مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی در میان دانشجویان با بیان این که ما جریان سازش کار را به کنار گذاشتن عقلانیت و متوهمانه عمل کردن متهم می کنیم به سخنان خود ادامه داد.
وی درخصوص جریان مقاومت و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اگردفاع مقدس نبود دشمن هرگز قائل به مذاکره نمی شد و مذاکره کنندگان مدیون مدافعین کشورهستند.
توکلی زاده حضور مدافعین حرم درکشورهای همجوار را عامل امنیت کشور دانست و اظهارداشت:علت العلل جنگ سوریه تامین امنیت اسرائیل است وجنگ میان شیعه وسنی دروغی آشکار است که درحال نمایان شدن ماهیت خود است.
قائم مقام اسبق مرکز بسیج صدا و سیما درخصوص اظهارات جریانات سازش کار عنوان داشت: کسانی که بنیه دفاعی کشور را زیر سوال برده اند نباید با توهم خود امنیت کشور را به مخاطره اندازند و اگر توانایی اداره کشور را ندارند نباید امنیت را زیر سوال برند.
وی درخصوص آرمان گرایی جریانهای انقلابی گفت:جریان انقلابی باید آرمان گرای واقع بین باشد ونباید رجز خوان خالی باشد وقدرت طرف مقابل را فراموش نماید.
توکلی زاده در پایان سخنان خود درمیان دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت:کسانی که حاج قاسم سلیمانی را تخریب می کنند از تفکرات حاج قاسم واهمه دارند و نمی خواهند سلیمانی در میان مردم بیش از این محبوب شود.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید