۱۳۹۵-۱۲-۱۶

قدیری ابیانه: نتیجه ی دانشجوی انقلابی متفکراسلامی است

دکترقدیری ابیانه گفت:دانشجویی می تواند سودای انقلابی گری داشته باشد که در پایان دوران تحصیل خود به یک متفکراسلامی تبدیل شده باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی،دکترقدیری ابیانه شنبه شب درسلسله جلسات کرسی های آزاداندیشی با محوریت شاخصه های انقلابی گری ازمنظر مقام معظم رهبری شرکت کرد.
دکترقدیری ابیانه به توقعات جامعه ی انقلابی اشاره و عنوان داشت:درحال حاضرتوقع مردم اتخاذسیاست های مناسب است که به حل مشکلات آنها بپردازد.
وی افزود: تنها مطالبه گری از روحیات انقلابی گری نیست و مردم نیز باید درامر ایجاد اشتغال کمک کنند و به حل مشکلات کمک شایانی نمایند.
سفیرسابق ایران در مکزیک تصریح کرد: انسان انقلابی فردی است که به وظیفه ی خودعمل می کند و از حداکثر زمان برای پیش بردن اهداف خود استفاده می کند.

این استاد دانشگاه اذعان داشت: باید انتقادات واقع بینانه و صادقانه باشدتا فضا سازی ها برای پیش بردن اهداف بهتر باشد.
دکترقدیری ابیانه درخصوص ویژگی های دانشجوی انقلابی ابرازداشت:دانشجویی می تواند سودای انقلابی گری داشته باشد که درپایان دوران تحصیل خود به یک متفکراسلامی تبدیل شده باشد.
وی درپایان سخنان خود گفت:شعارهای اقتصادمقاومتی متوجه تک تک افراد جامعه است و نگاه های جامعه باید تغییر کند تا بتوانیم تغییر ایجادکنیم.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید