۱۳۹۵-۱۰-۰۷

ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛ فتنه 88 نمایانگردشمنی آمریکا با ایران بود/ بصیرت دوای شفا بخش فتنه است

ریاست دانشگاه رضوی اظهارداشت: دشمنی آمریکا از دیرباز اثبات شده بود وفتنه 88 نمایانگر دشمنی آمریکاییان با ایران بوده است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام فرزانه ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی صبح امروز در همایش اهمیت اندیشه سیاسی درحوزه و دانشگاه و نقش آن در بصیرت افزایی که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزارشد گفت: امروز جوانانی داریم که شاید از زمان ابتدای انقلاب از اطلاعات بیشتری برخوردارباشند اما باید این جوانان دارای دو ویژگی ایمان و عمل باشند.

وی افزود: ایمان و عمل و بصیرت بایک دیگر رابطه ی تنگاتنگی دارند که اگر هریک از آن ها بایک دیگر درارتباط نداشته باشند فایده ای نخواهد داشت.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه خراسان در خصوص اندیشه های سیاسی رایج در جامعه تصریح کرد: سیاسیت ما باید برگرفته از نهج البلاغه که سخنان حاکم اسلامی است باشد و اندیشه های سیاسی غلط مانند تورهای نامرئی هستند که انسان را به منجلاب خواهد کشاند.

استاد حوزه و دانشگاه به دشمنی های آمریکا با ملت ایران اشاره و عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ایران از سال 32 شروع شد و به صورت های مختلف و کودتاهای مختلف ادامه دار بود تا این که در سال 88 فتنه نمایانگر دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی بود.

ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی اذعان داشت: ایمان به تنهایی شرط پیروزی امت نیست و ایمان همیشه باید همراه با آگاهی، شور، تفکر و تفقه باشد.

بصیرت دوای شفابخش فتنه است

دبیرشورای عالی حوزه های علمیه خراسان به نتایج بصیرت درفعالیت های سیاسی اشاره و آن ها را برشمرد؛
1_به راحتی می توان هدف حرکت جامعه را متوجه شد
2_شخصیت های سیاسی وافکارآن ها به راحتی قابل شناسایی است
3_جریانات فکری واحزاب سیاسی به راحتی قابل شناسایی هستند
4_دشمن شناسی که یک هنرقابل یادگیری است
5_وظیفه شناسی

وی افزود: بصیرت دوای شفا بخش فتنه است و طلاب و نخبگان جامعه باید فتنه را تعقیب کنند زیرا فتنه محوشدنی نیست بلکه قابل تغییراست.

ریاست دانشگاه رضوی درپایان سخنان خود ابراز داشت: هنربرجسته شبکه های مجازی تغییر چهره افراد در این فضاست و اگرسیاست به همراه اخلاق نباشد قطعا انسان را جهنمی خواهد کرد.
 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید