۱۳۹۱-۱۱-۱۶

آغاز ثبت نام فراخوان جذب عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بیستم

همزمان با آغاز ثبت نام بهمن ماه سایت جذب عضو هیئت علمی وزارت علوم ثبت نام از متقاضیان عضویت در عیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز آغاز خواهد شد.
به گزارش معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برابر اعلام قبلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از طریق فراخوان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به طور همزمان از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بین داوطلبان متقاضی عضویت در هیئت علمی دانشگاه در هشت رشته و گرایش ثبت نام به عمل می آورد.
این گزارش حاکی است بر اساس مجوز هیئت امنای دانشگاه و تقاضای ثبت شده در هیئت جذب وزارت علوم امسال پانزده نفر از متقاضیان جذب خواهند شد.
دکتر محمد امامی با اعلام این خبر افزود از متقاضیان تا پایان امسال مصاحبه علمی به عمل خواهد آمد و داوطلبان می بایست در هر دو سایت ثبت نام و اطلاعات خواسته شده را ارسال نمایند.
وی ادامه داد اعضای هیئت علمی دانشگاه تاکنون طی فراخوانهای گذشته جذب شده اند که با توجه به توسعه رشته های دانشگاه و شرایط خاص این دانشگاه در خصوص ارائه همزمان دروس حوزوی و دانشگاهی نیاز به افزایش این تعداد احساس می شد.
رشته های مورد نیاز جهت جذب به شرح ذیل می باشد و متقاضیان جهت اطلاع بیشتر می توانند به سایت www.razavi.ac.ir مراجعه نمایند

ردیف رشته گرایش تعداد
1 زبان عربی
کلیه گرایشها
4
2 حقوق حقوق خصوصی
2
3 حقوق حقوق بین الملل
1
4 فقه و حقوق اسلامی
فقه جزایی، فقه و حقوق اسلامی، فقه سیاسی
3
5
فلسفه
فلسفه غرب
1
6
فلسفه
فلسفه اسلامی
1
7
فلسفه
عرفان اسلامی
1
8
فقه و مبانی حقوق اسلامی
فقه و مبانی حقوق اسلامی
2
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید