۱۴۰۲-۱۲-۰۲

دانشگاه رضوی برگزیده چهارمین جشواره کتاب قرآنی سال شد

گروه علوم قرآنی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اثر علمی «بررسی و تحیل روایات تفسیری امام رضا (ع)» مقام نخست چهارمین جشنواره کتاب قرآنی سال را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره کتاب قرآنی سال با معرفی آثار برتر این جشنواره در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در شهر مقدس قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه در جشنواره‌ کتاب قرآنی سال ۱۴۰۲ مجموعا بیش از ۱۷۰ اثر دریافت شد به روند داوری با 20 استاد از مراکز مختلف علمی، و انتخاب 30 اثر در مرحله نخست و سپس 18 و پس از آن 5 اثر برتر اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه قرار است صاحب اثر برتر این جشنواره جایزه خود را از دست رئیس‌جمهور دریافت کند، اثر علمی «بررسی و تحیل روایات تفسیری امام رضا (ع)» کاری از گروه علوم قرآنی و حدیث دانشگاه علوم اسلامی رضوی را به عنوان اثر برگزیده و کتاب سال قرآنی معرفی کرد.

حجت‌الاسلام محمد سلطانیه که به نمایندگی از دانشگاه رضوی در این اختتامیه حاضر بود در این باره گفت: کتاب«بررسی و تحیل روایات تفسیری امام رضا (ع)» یک اثر پژوهشی جامع است که در ذیل یک کلان پروژه‌ در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با همراهی ۳۳ نویسنده تالیف شده است.

وی افزود: این کتاب در هشت جلد به بررسی روایات امام رضا(ع) در ذیل آیات قرآن کریم می‌پردازد که در این اثر ۹۴۱ روایت از امام رضا(ع) در ذیل ۵۹۳ آیه از قرآن کریم بررسی و مورد تحلیل قرار گرفته است.

لوح تقدیر

 

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید