۱۴۰۲-۱۱-۱۵

دیدار رئیس دانشگاه رضوی با مدیر عالی حرم

در دیدار رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با مدیر عالی حرم، زمینه های همکاری و استفاده از ظرفیت علمی فرهنگی هیئت علمی و طلاب و دانشجویان دانشگاه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اقای خوراکیان، مدیر عالی حرم دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت های علمی وفرهنگی دانشگاه رضوی از سوی ریاست محترم، نسبت به همکاری در زمینه های علمی و استفاده از ظرفیت علمی فرهنگی اعضای هیئت علمی و طلاب و دانشجویان دانشگاه رضوی اعلام آمادگی صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از امکان ایجاد یک شورای مشورتی بین اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدیریت عالی حرم در زمینه ارائه ایده و فکرتا بررسی و سنجش برنامه ها سخن گفت.

مدیرعالی حرم نیز با توجه به ظرفیت خوب دانشگاه به نیازهای مختلف حرم که دانشگاه علوم اسلامی رضوی توان پاسخگویی به آن را دارد اشاره کرد.

خوراکیان به استفاده از منابع اولیه دین و نیز حضور زوار و اهمیت مسئله زیارت، نسبت به تعریف حرم تراز اهل بیت تاکید کرد.

وی به مواردی همچون تامین محتوا و ایده و فکربرای کارهای علمی فرهنگی و نیز همکاری در اجرای برنامه ها اشاره کرد و از زمینه انجام پژوهش های بنیادی متناسب با نیاز حرم در دانشگاه رضوی نیز سخن گفت.

منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید