۱۴۰۲-۰۹-۱۱

حضور رئیس دانشگاه رضوی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور در نمایشگاه بین المللی مشهد از دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان بازدید کرد.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی مشهد که این روزها میزبان بیش از 100 شرکت و موسسه علمی فن آوری و دانش بنیان است، از دستاوردهای علمی پژوهشی و فن آوری های نوین خراسان به ویژه در غرفه های دانشگاه رضوی، سازمان علمی فرهنگی و حوزه علمیه خراسان دیدن کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری در حاشیه این بازدید بیان داشت: لازم است دستاوردهای حوزه های علمیه که با توجه به عمق علمی و در راستای تقویت ایمان مردم، دیانت مردم و تبیین معارف دین حرکت می کنند با استفاده از ابزار جدید در دسترس همگان قرار بگیرد و  پیام دین را به همه اقشار برسانند.

وی افزود: الحمدالله در این نمایشگاه با امکانات و دسترسی های فراوان روبرو هستیم که حوزه علمیه هم از آن برخوردار است و می تواند در مسیر انجام رسالت و ماموریت خویش از آن به خوبی استفاده کند.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیان داشت: اینک گوشه ای از این زحمات در حوزه علمیه را که دوستان، علما و فضلا متحمل می شوند اینجا در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان در معرض دین مداران و دانش دوستان قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم خدای متعال لحظه به لحظه بر توفیقات و پیشرفت های علمی و عملی حوزه های علمیه ما بیافزاید و این موفقیت های روز افزون تداوم داشته باشد.

منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید