به همت گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی صورت می پذیرد
۱۴۰۱-۰۲-۲۷

نشست صمیمی دانشجویان رشته حقوق دانشگاه با پدرجرم شناسی ایران

دانشجویان حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نشستی صمیمی با پدر جرم‌شناسی ایران، دکتر علی‌حسین نجفی ابرند آبادی دیدار خواهند کرد.

دانشجویان حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نشستی صمیمی با پدر جرم‌شناسی ایران، دکتر علی‌حسین نجفی ابرند آبادی دیدار خواهند کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر علی‌حسین نجفی ابرند آبادی، معروف به پدر جرم‌شناسی ایران روز چهارشنبه 28 اردیبهشت با حضور در دانشگاه رضوی، نشستی را با دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی خواهد داشت.
این نشست صمیمی ساعت نه و سی دقیقه صبح در سالن اجتماعات دانشگاه واقع در ساختمان شماره 2 آغاز می شود.
دکتر نجفی ابرندآبادی دارای تالیفات بسیار در زمینه جرم شناسی است که کتاب دانشنامه جرم شناسی به سه زبان فارسی انگلیسی فرانسه، یکی از آن موارد به شمار می رود در کنار آن بیش از 40 مقاله فارسی، 11 مقاله فرانسوی در نشریات فرانسه و سوئیس، و 12 مقاله در نشریات ایران در کنار ترجمه آثاردعلمی خارجی در زمینه جرم شناسی هم در کارنامه فعالیت علمی وی دیده می شود.

این استاد حقوق جزای ایران سالها به صورت پروازی به آموزش دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی اشتغال داشت و ضمن سردبیری نشریه علمی پژوهشی آموزه های حقوق کیفری دانشگاه علوم اسلامی رضوی سهمی قابل توجه در راه اندازی نشریه تخصصی رشته حقوق کیفری در این دانشگاه داشت.
شایان‌ذکر است شرکت دیگر دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته حقوق در جلسه بلامانع است.

 

    افزودن دیدگاه جدید:

    متن ساده

    HTML محدود

    Image CAPTCHA
    کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید